پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449725 تاریخ : 1397/12/05-11:35:22
,10028,
صدور 318 هزار کارت معافیت برای غایبان سربازی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

صدور 318 هزار کارت معافیت برای غایبان سربازی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، از اجرای طرح صدور کارت معافیت برای افراد مشمول دارای بیش از هشت سال غیبت از خدمت سربازی خبر داد و گفت: تاکنون 318 هزار کارت معافیت برای این گروه از غایبان صادر شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار ایوب سلیمی روز یکشنبه در حاشیه نشست معاونان وظیفه عمومی در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر این، هم اکنون 65 هزار نفر از افراد واجد شرایط نیز برای دریافت کارت معافیت سربازی ثبت نام کرده که پس از طی مراحل قانونی، قسط اول خرید غیبت سربازی خود را پرداخت کرده اند. 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: با توجه به مصوبه قانونی، اجرای این طرح تنها تا پایان سال 97 ادامه دارد و قابل تمدید نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک و نیم میلیون نفر در این خصوص در شرایط بلاتکلیف قرار دارند و این افراد باید هر چه سریعتر نسبت به روشن شدن وضعیت خود به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند، گفت: در اجرای این طرح در سال 94 حدود 2 میلیون نفر در شرایط بلاتکلیفی بودند.
به گفته سردار سلیمی، افراد مشمولی که از این طرح می توانند بهره مند شوند، فقط تا قبل از پایان سال فرصت خرید خدمت خود را دارند و می توانند مبالغ تعیین شده را بر اساس شرایط موجود در 13 قسط پرداخت کنند.
وی اظهار داشت: از زمان اجرای این طرح تاکنون مبلغ پنج هزار میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشمولان اجرای این طرح تنها تا قبل از پایان سال فرصت دارند در صورت عدم اقدام در این زمینه، بر اساس قوانین با آنان برخورد شده و از بسیاری از خدمات اجتماعی نیز محروم خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران