پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351905 تاریخ : 1397/04/16-13:26:32
,12,
شکستی که منجر به موفقیت شد

گزارش

شکستی که منجر به موفقیت شد

اسنپ فعالیت خود را سال 93 با نام تاکسی یاب آغاز کرد که با شکست مواجه شد، اما این شکست پایان کار نبود و با تغییر نام آن به اسنپ توانست به موفقیت برسد.

به گزارش بانک و صنعت، مالیکت اسنپ متعلق به (گروه اینترنت ایران) است و از سرمایه گذاران این استارت آپ می توان به ایرانسل و MTN اشاره کرد که شرکت ایرانسل در سال 95 مبلغ 20 میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرده است.

اسنپ نخستین استارت آپ ایرانی به شمار می رود که در عرصه بین الملل مطرح است. این استارت آپ با رکورد یک میلیون سفر موفق روزانه هفتمین استارت آپ حوزه حمل و نقل آنلاین در دنیا است. در این فهرست شرکت های دی دی چاکسینگ (چین)، اوبر (آمریکا)، گرب (سنگاپور)، اولا (هند)، لیفت (آمریکا) و یاندکس (روسیه) جز شش استارت آپ حوزه حمل و نقل آنلاین دنیا قبل از اسنپ قرار دارند.

اسنپ فعالیت خود را سال 93 با نام تاکسی یاب آغاز کرد که با شکست مواجه شد، اما این شکست پایان کار نبود و با تغییر نام آن به اسنپ توانست به موفقیت برسد.

 

از مزایای اسنپ می‌توان به صرفه جویی در هزینه و زمان اشاره کرد. از دیگر خدمات اسنپ بعد از جابجایی مسافر می توان به اسنپ باکس، اسنپ بایک، اسنپ پلاس، اسنپ رز، اسنپ وان اشاره کرد که مختصرا به شرح آنها می پردازیم:

 

اسنپ باکس
اسنپ باکس یک سرویس پیک موتوری است که می توان به وسیله پیک های موتوری بسته ها و مرسولات را به مکان های گوناگون ارسال نمود.

 

اسنپ اکو
از اقتصادی ترین سفرهای اسنپ می توان به اسنپ اکو اشاره کرد. از جمله ویژگی های این سرویس صرفه جوبی در هزینه و مقرون به صرفه بودن است.

اسنپ اکو به عنوان ارزان ترین سرویس اسنپ است و برای مسافرانی برنامه ریزی شده که نیاز به سرویسی سریع و با کمترین هزینه را دارند.

خوردوهایی که در این مدل سرویس فعالیت دارند دربرگیرنده خودروهای ایرانی و یا مونتاژ داخل زیر 50 میلیون تومان و یا خودروهای خارجی مدل پایین می باشند.

 

اسنپ پلاس
در این نوع سرویس خودروهای ویژه و مدل بالا استفاده می شود و طبیعتا هزینه ها بیشتر از سرویس ها معمول این حمل و نقل اینرنتی است.

 

اسنپ رز
از دیگر خدمات اسنپ می توان به اسنپ رز مخصوص بانوان اشاره کرد. اسنپ رز با هدف ایجاد آرامش خاطر بیشتر برای بانوان و خانواده‌ ها ایجاد گشته است و امکان درخواست آنلاین خودرو برای بانوان را فراهم می‌آورد.

 

اسنپ بایک
در این سرویس رانندگان اسنپ با موتورسیکلت‌ اقدام به جابه ‌جایی مسافر می‌کنند، سرویسی که به اعتقاد خود اسنپ، می‌تواند در ساعات شلوغ و پرترافیک برای کاربران این سامانه به عنوان یک راه ‌حل در نظر گرفته شود.

 

اسنپ تریپ
در زمینه خرید آنلاین بلیت هواپیما و رزرواسیون هتل فعالیت می‌کند. ارزش این کسب و کار اینترنتی بین 1.4 الی 1.7 میلیارد دلار عنوان شده است. گروه اینترنت ایران از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک کشور است و شرکت‌های اسنپ، اسنپ‌فود، اسنپ‌تریپ، بامیلو، اسنپ‌مارکت و هیت در زیرمجموعه‌ی آن فعالیت می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران