پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510404 تاریخ : 1399/01/18-19:01:04
,10030,
شکست اژدهای هفت‌سر فساد در جامعه، همچون ویروس کرونا نیازمند اقدامی ملی

عضو هیئت مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان تهران:

شکست اژدهای هفت‌سر فساد در جامعه، همچون ویروس کرونا نیازمند اقدامی ملی

امیدواریم مجلس جدید به عنوان مهم‌ترین دستگاه قانونگذاری کشور با تصویب قوانین سازنده در مبارزه با فساد و مفسدان و جهت‌دهی شفافیت امور و فعالیت‌ها و در راستای صلاح و مصلحت آحاد مردم کارکرد مثبت خود را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , رئیس کمیته پایش و نظارت مجمع نمایندگان کارگران استان تهران ضمن تبریک سال 1399 با شعار جهش تولید بیان کرد؛ تمام اقشار جامعه از جمله کارگران وظیفه خود را خوب می‌شناسند و هرجا که لازم بوده ، با همه وجود مخلصانه و بی‌توقع در صحنه‌حاضر بوده اند.

 

توسلی افزود، به کارگران هر چقدر خدمت شود باز هم کم است. دفاع از منافع کارگران و احقاق حق آنها یکی از سنگرها و عرصه های خدمت است. باتوجه به تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" این وظیفه ملی است و کارگران مثل همیشه در خط مقدم عرصه تولید هستند و با قدرت برای پیشبرد برنامه‌ها و تصمیم‌های هدفمند آماده هستند.

 

وی اشاره کرد، یکی از مشکلات جامعه مشکل اقتصادی و گذران آبرومندانه زندگی است. مشکلی که البته مربوط به امروز نیست و عوامل متعددی در ایجاد آن نقش داشته است. تاکید بیشتر بر این مسئله جهت تامین معیشت بخش عمده‌ای از جامعه است که با مشکل جدی روبروست و تنها راه نجات، تبعیت از امر معظم‌له است که در شعار سال 1399 "جهش تولید" مُستَتِر است.

 

عضو هیئت مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان تهران بیان کرد، «فساد» ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه، گرفتاری‌ها و کمبودهای عمومی مردم است. برای مبارزه با فساد اکنون بیش از هر چیز «اراده ملی» لازم است.

 

سوداگری لجام‌گسیخته و دلالی افسار پاره کرده و سودجویی بی‌مهار و ضد انسانی، مخل امنیت شغلی و اجتماعی است. شایسته است کلیه مسئولین در همه سطوح و احاد مردم در اقدامی همگانی برای حمایت از اقدامات شفافیت‌زا و مقابله با اژدهای هفت‌سر فساد همچون ویروس کرونا انجام دهند.

 

توسلی در ادامه گفت : آحاد مردم و مسئولین و تک‌تک سازمان‌ها و ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها فراتر از شعار با اقدامات اجرایی برای تحقق "جهش تولید" درکشور، دست به دست هم داده و متحد و یکپارچه بدون ذره و لحظه‌ای غفلت به مبارزه‌ای جهادگونه و خستگی‌ناپذیر دست زنند.

 

وی در خصوص نهایی شدن تعیین دستمزد سال 1399 گفت: با توجه به اقدامات شایسته جامعه کارگری و نمایندگان کارگران برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در جلسات شورای عالی کار، توافق در انتهای سال نشد و با توجه به پیگیری های انجام شده انشاالله تا قبل از پایان فروردین ماه دستمزد سال جاری تصویب و ابلاغ می‌شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران