پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452674 تاریخ : 1398/01/20-17:52:34
,10025,
شوراهای هماهنگی استانی در حوادث نوروز نقش خود را به خوبی ایفا کردند

علیپور:

شوراهای هماهنگی استانی در حوادث نوروز نقش خود را به خوبی ایفا کردند

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از شرکت های بیمه خواست تا برای کاهش آلام مردم در حادثه سیل اخیر تلاش بیشتری کنند و گفت: شوراهای هماهنگی استانی در حوادث نوروز نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سیدمحمد علیپور شامگاه دوشنبه در مراسم دیدار نوروزی مدیران صنعت بیمه که به دعوت سندیکا و با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکتهای بیمه و دبیران کارگروههای تخصصی برگزارشد؛ با تبریک سال نو و با اشاره به سیل اخیر در کشور از بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای که برای رفع آلام مردم تلاش کردند، تشکر کرد.

وی با بیان اینکه بار اصلی اقدامات شرکت های بیمه در سیل اخیر بر دوش شعب شرکت های بیمه در استان ها بوده است، ادامه داد: سیل اخیر توجه زیاد افکار عمومی را جلب کرده، باید همانند حوادث مشابه گذشته هماهنگی، همدلی و همکاری زیادی میان همکاران در صنعت بیمه باشد تا علاوه بر کاهش آلام هم میهنان عزیز، بر اعتبار صنعت بیمه در جامعه افزوده شود.

علیپور اظهار داشت: در اینگونه مواقع است که توجه مردم به بیمه بیش از گذشته است و فرهنگ سازی در این مقطع اثرگذاری بیشتری دارد.

وی با اشاره به اقدامات شورای هماهنگی استان کرمانشاه در حادثه زلزله این شهر خاطر نشان کرد: نقش این شورا در کرمانشاه به خوبی انجام شد و امیدواریم که در استان های سیل زده نیز این فعالیت توسط شوراهای هماهنگی به خوبی انجام شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران عامل شرکت های بیمه خواست که دستورات لازم را برای همکاری شعب استانی شرکت های متبوع خود جهت همکاری با شوراهای هماهنگی استان های سندیکای بیمه گران ایران بدهند  تا به سرعت و کیفیت مناسبی خدمات صنعت بیمه در این استان ها ارایه شود.

درخواست علیپور از سلیمانی برای تصویب اساسنامه ای مناسب جهت افزایش ظرفیت های صنعت بیمه کشور

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت سازی برای سندیکای بیمه گران در صنعت بیمه جهت تاثیرگذاری بیشتر، تصریح کرد: برای این ظرفیت سازی و اثرگذاری بیشتر باید کمک کرد تا اساسنامه ای جدید با شرایط امروز و با ظرفیت بیشتری تدوین شود.

علیپور ادامه داد: برای این موضوع پیشنهاداتی در سندیکا ارایه و برای تصویب در شورای عالی بیمه ارسال شد و بعد از آن نیز پیشنهادات خوبی از سوی بیمه مرکزی و برخی از دوستان مطرح و امیدواریم طی روزهای آینده با همراهی رییس کل و مسئولان بیمه مرکزی و مدیران عامل عضو شورای عمومی سندیکای بیمه گران، به نحوه مطلوبی این تغییر انجام شود.

گفتنی است پس از سخنان دبیرکل سندیکای بیمه گران، غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی و محسن پورکیانی مدیرعامل شرکت بیمه ایران سخنرانی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران