پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452749 تاریخ : 1398/01/21-17:11:56
,17,22,
شهرک صنعتی شماره 2 اهواز دچار آب گرفتگی شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان خبر داد:

شهرک صنعتی شماره 2 اهواز دچار آب گرفتگی شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره 2 اهواز دچار آب گرفتگی شد، گفت: کمک به سیل زدگان توسط بالگرد از شهرک صنعتی شماره2 ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیر حسین نظری در خصوص آخرین وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان در استان خوزستان گفت: بخشی از کمک ها به سیل زدگان از طریق شهرک صنعتی شماره 2 اهواز انجام می شد که روز گذشته این شهرک دچار آب گرفتگی به ارتفاع یک تا یک متر و نیم شد. 

وی با بیان اینکه کمک رسانی از طریق شهرک صنعتی شماره 2 اهواز از طریق بالگرد انجام می شود، گفت: واحدهای این شهرک هنوز تولید دارند و روزانه 1 میلیون نان از طریق شرکت های تک نان و اکسین نان و 2 هزار پرس غذا از طریق واحد صنعتی نگین چوب در این شهرک تهیه و بین سیل زدگان توزیع می شود. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان عنوان کرد: روز گذشته 3 هزار آب معدنی، 5 تانکر آب تصفیه و کنسرو در نقاط سیل زده توزیع شده است. همچنین 2 تن برنج به شادگان ارسال شده است و یک واحد صنعتی از کرج یک خاور لباس ارسال کرده است. 
نظری تصریح کرد: هم اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با همکاری ارتش، شرکت نفت، سپاه و نیرو انتظامی برای خروج آب از این شهرک صنعتی همکاری می کنند. 
وی با بیان اینکه میزان خسارت در استان خوزستان بسیار زیاد است، عنوان کرد: با مجوز دادستانی استان خوزستان و هماهنگی سازمان هلال احمر شماره حساب اتاق اصناف اهواز به شماره 5859837004632614 برای ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی اعلام شده است. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در خصوص اقلام مورد نیاز سیل زدگان این استان گفت: کنسرو، نان خشک، خرما، شیر خشک، آب معدنی، چادر مسافرتی، چکمه، بادگیر و ... از ملزومات سیل زدگان است که اگر چه سعی در تامین این نیازها داریم، اما حجم وسیع خسارت ها نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران