پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452231 تاریخ : 1398/01/13-13:51:15
,17,22,
شهرک صنعتی آق قلا ایمن سازی شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

شهرک صنعتی آق قلا ایمن سازی شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت که در سفری دو روزه جهت بررسی وضعیت مناطق سیل زده به استان های مازندران و گلستان سفر کرده بود، دستور ایمن سازی شهرک صنعتی آق قلا در مقابل سیل را صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا رحمانی با اشاره به خسارت های سیل سال 90 در این شهرک گفت: برای ایمن سازی شهرک صنعتی آق قلا باید برنامه ریزی اساسی صورت پذیرد و برای انجام این امر، دولت و وزارت صمت نیز مساعدت می کند.

رحمانی افزود: باید تمام نقاط حادثه سازی که موجب بروز آب گرفتگی در شهرک های صنعتی می شود شناسایی و برای ایمن سازی آن ها اقدام عاجل شود.

وزیر صنعت،معدن و تجارت ادامه داد: واحدهای تولیدی در کنار مشکلات عدیده ای که دارند نباید به خاطر مسایلی چون سیل دچار وقفه در تولید شوند.

در جریان حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و در شهرک صنعتی آق قلا ،سه واحد تولیدی فعالیت خود را از سر گرفتند. رحمانی پیش از این دستور آماده باش به شهرک های صنعتی کشور برای جلوگیری از آسیب های سیل را صادر کرده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران