پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311822 تاریخ : 1396/09/30-12:37:59
,16,
شهدا عامل آرامش و عزت جامعه هستند

معاون رئیس جمهوری:

شهدا عامل آرامش و عزت جامعه هستند

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهدا را عامل آرامش و عزت جامعه دانست و گفت: شهید تندگویان شهید شاخص صنعت نفت و کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  سید محمد علی شهیدی محلاتی شامگاه چهارشنبه (29 آذرماه) در نهمین یادواره شهید تندگویان و 1055 شهید صنعت نفت با اشاره به این که شهدا و خانواده هایشان عامل عزت، آبرو و آرامش جامعه هستند، تصریح کرد: همه شهدای صنعت نفت عزیز هستند اما شهید تندگویان به دلیل ویژگی‌هایی که از نوجوانی و جوانی داشت، در بین شهدای صنعت نفت شاخص بود.

وی با برشمردن ویژگی‌های ویژه شهید تندگویان تصریح کرد: شهید تندگویان افتخار صنعت نفت و اولین وزیر شهید در کشور بود که با رای بالایی در 32 سالگی به عنوان وزیر نفت انتخاب شد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این که وظیفه ما ادامه راه شهدا و ایجاد فرهنگ شهادت، ایثار و آزادگی است، گفت: کسانی که در راه خدا جهاد و به بشریت نیز خدمت کردند، نزد خداوند زنده هستند.

در این همایش ضمن قدردانی از خانواده های منتخب شهدای چهار شرکت اصلی وزارت نفت از کتاب «سرو سبزقامت» که روایت صنعت انتقال نفت ایران در گذر جنگ است رونمایی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران