پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495025 تاریخ : 1398/09/21-14:36:49
,11,
شنبه و یکشنبه از مسیر مشا در هراز تردد کنید

پلیس راه:

شنبه و یکشنبه از مسیر مشا در هراز تردد کنید

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: روزهای شنبه 23 و یکشنبه 24 آذر ماه محدوده امامزاده هاشم در جاده هراز به دلیل تعمیرات سیستم روشنایی تونل تکاور ، 24 ساعته مسدود است و تردد فقط از مسیر "مشا" امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه با اشاره به وضعیت محورهای هراز و فیروز کوه اظهار داشت: وضعیت هوا در حال حاضر مناسب و تردد خودروها در آنها روان است ولی  جاده ها در برخی از نقاط به دلیل بارش باران در شب گذشته لغزنده هستند و به رانندگان توصیه می‌شود از این قسمت‌ها با احتیاط بیشتری عبور کنند.

وی با اشاره به برگزاری طرح زمستانه در جاده های کوهستانی و برفگیر محورهای هراز و فیروزکوه خاطر نشان کرد: این طرح منظور حفظ ایمنی و ارائه خدمات بهینه به رانندگان در جاده‌های برفگیر شرق استان تهران تا 20 اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود.

 فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: طرح زمستانه پلیس راهور شرق  استان از بیستم آذر ماه به طور شبانه روزی با مشارکت اداره راهداری، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو در محورهای برفگیر و کوهستانی هراز و فیروزکوه آغاز شده است.

محبی با اشاره به خط قرمزهای پلیس در این طرح، خاطر نشان کرد: برخورد با تخلفات حادثه ساز، سبقت و سرعت غیر مجاز، همراه نداشتن تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ از مواردی است که ماموران پلیس با آنها برخورد جدی خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: رانندگان در فصل زمستان و در مسیرهای برفگیر، قبل از آغاز سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی  و فنی خودروی خود اطمینان داشته باشند و با تجهیزات کامل زمستانه و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیرها  تردد کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران