پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467635 تاریخ : 1398/04/16-17:23:10
,11,
شفافیت و انضباط مالی سازمان بنادر طی سه سال گذشته

معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر در مراسم تکریم و معارفه:

شفافیت و انضباط مالی سازمان بنادر طی سه سال گذشته

معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه " همواره دغدغه اقتصاد دریا محور داشته و دارم "، گفت: وجود 5800 کیلومتر طول نوار ساحلی در کشور و همچنین بهرمندی از تعداد زیادی جزایر در شمال و جنوب ایران نشان دهنده تاثیر بسیار زیاد حوزه دریایی بر اقتصاد کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی در مراسم تودیع و معارفه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر  و دریانوردی،  تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی طی سه سال گذشته، به لحاظ ارائه گزارش مالی به سازمان های ذیربط، از شفافیت لازم و انضباط مورد نظر برخوردار بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه در حوزه نیروی انسانی اقدمات مهمی صورت گرفته است، افزود: طی سه سال گذشته، با استفاده از مجوزهای قانونی، حدود 400 نفر به بخش نیروی انسانی رسمی این سازمان اضافه شده است.
معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با حایز اهمیت خواندن " انگیزه دهی به کارکنان در دستگاه های اجرایی "، خاطر نشان کرد: معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با استفاده از شیوه نامه و آیین نامه های موجود سعی داشته با به کارگیری ظرفیت ها ، آرامش نسبی را در بین کارکنان سازمان فراهم آورد.
آرامی به کارگیری و استفاده از ظرفیت بانوان در حوزه مدیریتی را یکی از خواسته های مدیریت سازمان بنادر عنوان کرد و از تلاش برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای ایثارگران فعال در سازمان بنادر خبر داد.
عضو سابق هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه همواره عرق به دریا دارم، گفت: باید سعی کنیم نقش و تاثیر سازمان بنادر و دریانوردی در اقتصاد کشور بیش از پیش باشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران