پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444493 تاریخ : 1397/10/09-19:32:45
,10025,
شعبه بیمه مادر شرق تهران افتتاح و راه اندازی شد

شعبه بیمه مادر شرق تهران افتتاح و راه اندازی شد

با هدف توسعه بازار و دسترسی هرچه بهتر بیمه گذاران، شعبه بیمه "ما" در شرق تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، مراسم افتتاحیه با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره، معاونین و تعدادی از نمایندگان استان تهران  برگزار شد.

در این مراسم حجت بهاری فر، مدیرعامل بیمه "ما"  با اشاره به نقش پررنگ شبکه فروش بر لزوم حمایت از شعب و نمایندگان تاکید کرد و گفت: توانایی و بالندگی شبکه فروش،‌ شکوفایی فروش از لحاظ کمی و کیفی را به دنبال خواهد داشت و ضعف آن نیز موجب پریشانی در عرضه بیمه خواهد بود .در صورت بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بانک ملت به عنوان سهامدار عمده ، می توان منافع کلیه ذینفعان را تامین کرد.

وی افزود: با فروش بیمه‌نامه کار شبکه فروش آغاز می‌شود و حفظ و نگهداری مشتری و ارائه خدمات مناسب در صورت وقوع خسارت گام بعدی در توسعه بازار انحصاری توسط شرکت‌ بیمه "ما" است.

دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره بیمه "ما" فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت در حوزه بیمه‌های خرد و سودده، ، گسترش فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و وصول به موقع مطالبات را بسیار حائز اهمیت دانست و بر لزوم دانش افزایی و مدیریت دانش تاکید کرد.

در این مراسم  صالح شیری، معاون شبکه فروش و توسعه بازار ضمن تشریح برنامه های کلان شرکت ، تلاش برای رسیدن به پورتفوی پیش بینی شده را بسیار حائز اهمیت دانست.

بیمه گذاران محترم  می توانند برای  دریافت خدمات بیمه ای به شعبه شرق  واقع در تهرانپارس، خ 142 غربی، بین اتوبان باقری و فلکه اول، پلاک 192  مراجعه کنند.


 

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران