پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377510 تاریخ : 1397/07/04-17:31:04
,10026,
شعب تامین اجتماعی بابل و قائمشهر به نام شهدای همکار مزین است

شعب تامین اجتماعی بابل و قائمشهر به نام شهدای همکار مزین است

در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ویترین کتاب و آثار دفاع مقدس در اداره کل تامین اجتماعی مازندران رونمائی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن حماسه های مردمی در دوران دفاع مقدس گفت:امروز دشمنان نظام برای گمراهی جوانان و تخریب نظام هزینه می‌کنند و برای مقابله با آنان مهم ترین چیزی که نیازمندیم همواره به آن بپردازیم در حوزه‌های فرهنگی و ارزش‌های دینی و اعتقادی  است.

محمودی افزود: نیاز اصلی امروز ،جدی گرفتن حوزه فرهنگ است تا به این فضای پیچیده و مه‌آلود مجازی که خیلی از ابهامات را به وجود می‌آورد، پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: تاریخ دفاع مقدس یک ذخیره است که باید از آن برای پیشرفت کشور و رشد ملی و آمادگی میدان‌ها استفاده کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران به نامگذاری برخی شعب بیمه تامین اجتماعی به نام شهدای همکار در این راستا اشاره کرد و افزود: شعبه تامین اجتماعی یک بابل به نام شهید ابوالقاسم فریدی و شعبه دو قائم شهر به نام شهید صالحی نامگذاری گردید.

شایان ذکراست در این ویترین و نمایشگاه دائمی آثار و نمادهای دوران دفاع مقدس شامل کتاب های خاطره ،شعر  و ... نگهداری می شود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 352
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران