پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451210 تاریخ : 1397/12/20-11:30:19
,8,
ششمین عرضه اولیه امسال در بورس تهران

ششمین عرضه اولیه امسال در بورس تهران

در آخرین روز معاملاتی این هفته یک شرکت جدید در بورس تهران عرضه اولیه خواهد شد. در صورتی که این عرضه با موفقیت انجام شود این ششمین شرکتی است که در سال جاری قسمتی از سهام خود را در بورس عرضه اولیه کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، چهارشنبه این هفته (22 اسفند) قرار است 10 درصد از شرکت تأمین سرمایه نوین معادل 700 میلیون سهم در بورس تهران عرضه اولیه شود.

این شرکت در بخش «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی» گروه «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی به جز تأمین وجوه بیمه و بازنشستگی» و طبقه «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری های مالی طبقه‌بندی نشده در جای دیگر» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "تنوین" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

هر کد حقیقی یا حقوقی می‌تواند 3000 سهم در این عرضه اولیه سفارش دهد. حداقل قیمت این سهم 210 تومان و حداکثر قیمت 220 تومان تأمین شده است و کشف قیمت در این بازه صورت می‌گیرد.

از ابتدای سال 1397 تاکنون پنج شرکت در بورس تهران عرضه اولیه شده‌اند که با عرضه سهام شرکت تأمین سرمایه نوین، این تعداد به شش شرکت خواهد رسید. تأمین سرمایه نوین سومین شرکت تأمین سرمایه است که در بورس عرضه اولیه می‌شود.

پیش از این تأمین سرمایه امید و تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در بورس عرضه شده بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران