پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517318 تاریخ : 1399/05/14-16:05:05
,8,
شستا غول اول بازار سرمایه شد/ ارزش بازار، 477 هزار میلیارد تومان

طی معاملات امروز بازار سرمایه

شستا غول اول بازار سرمایه شد/ ارزش بازار، 477 هزار میلیارد تومان

شستا توانست تا پایان معاملات امروز بورس تهران با دستیابی به ارزش 477 هزار میلیارد تومانی، رتبه نخست شرکت های با ارزش در بازار بورس را کسب کند.

به گزارش بانک و صنعت، در پایان معاملات امروز بورس تهران شستا توانست با دستیابی به ارزش بازار 477 هزار میلیارد تومان به غول سرمایه ای بازار بورس تبدیل شود.

این در حالی است که تا پیش از این در یک سال گذشته فارس و فولاد به ترتیب با ارزش بازار 439 و 437 هزار میلیارد تومان رقابت تنگاتنگی برای در اختیار گرفتن بیشترین سهم ارزش بازار را آغاز کرده بودند.

پس از این سه شرکت فملی با 308 هزار میلیارد تومان و شپنا با 240 هزار میلیارد تومان از بزرگترین شرکت های بازار سرمایه محسوب می شوند.

همچنین نمادهای شتران، خودرو، تاپیکو، حکشتی، وغدیر، کگل، پارسان، کگهر، وامید، شبندر، وبملت، همراه، مارون، رمپنا و کچاد همگی با ارزش بین 120 تا 200 هزار میلیارد تومان جزو 15 شرکت برتر بازار سرمایه از نظر ارزش بازار تا معاملات امروز محسوب می شوند.

خاطرنشان می شود تا پایان معاملات امروز بورس، ارزش کل بازار سرمایه، 7 هزار و 465 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

با این حساب شستا به عنوان بزرگترین شرکت فعال در بازار سرمایه ایران، بیش از 7 درصد ارزش بازار را در اختیار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران