پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466509 تاریخ : 1398/03/28-18:31:06
,15,
شرکت پرداخت الکترونیک سداد، حامی نخستین جشنواره بهکامپ

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، حامی نخستین جشنواره بهکامپ

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حمایت از نخستین جشنواره بهکامپ که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بار دیگر کوشید در مسیر گسترش و تعمیق ارتباط میان دانشگاه و صنعت گام بردارد. از اینرو از سوی برگزارکنندگان این جشنواره، تندیس شرکت فعال در صنعت رایانه و ارائه دهنده برتر خدمات پرداخت الکترونیک کشور را دریافت کرد و برای همکاری موثر در این جشنواره نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این جشنواره که به همت دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، درنظر دارد سلسله جشنواره‌های سالیانه‌ای را باهدف گسترش و تعمیق ارتباط میان دانشگاه و صنعت برگزار کند. ازاین‌رو نخستین جشنواره  به فناوران و متولیان صنعت رایانه و فناوری اطلاعات اختصاص داده شد تا با نمایش خدمات و محصولات مشترک در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های لازم برای گفتگو و تعامل بیشتر میان دانشگاه و صنعت فراهم شود.

از جمله محورهای این جشنواره می‌توان به پـردازش زبان فارسی، امـنیت سخت‌افزار، امـنیت شبکه و اطلاعات، کیفیت و کارایی، نرم‌افزار، اتومـاسیون هوشـمند، بلاک‌چیـن، رایانـش ابـری، اپلیـکیشن هـای موبایلی در حوزه بانکی، پـردازش هوشـمند و سامانه‌های بیـومتریک، غرفه‌های تخصصی دانشگاهی و شرکت‌های خصوصی، همچنین مسابقه تخصصی ارزیابی امنیتی محصولات اشاره کرد.

اولین جشنواره بهکامپ روز دوشنبه 27 خردادماه سال جاری،  با برپایی 60 غرفه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، سالن ابوریحان، میزبان مدیران و شرکت‌های فناوری اطلاعات کشور بود که با حمایت از سوی حامیان جشنواره من جمله شرکت پرداخت الکترونیک سداد توانست نخستین گام های موثری را  در مسیر خدمت رسانی و آبادسازی کشور بردارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، به‌عنوان بازوی پرداخت الکترونیک بانک ملی ایران و در نقش یکی از بازیگران اصلی صنعت پرداخت کشور، همواره سعی داشته است تا با ارائه مسیرها و خدمات امن، چابک و مطمئن، نقش مثبتی در توسعه و پیشرفت این صنعت ایفا کند. 

گفتنی است این شرکت با تکیه بر اعتبار و تخصص خود و بانک ملی ایران و با انجام تحقیق و توسعه مستمر برروی ابزارهای پرداختی همچون کارتخوان، کارتخوان موبایلی، اپلیکیشنهای موبایلی ایوا و پالس و درگاه پرداخت اینترنتی سعی دارد درجایگاه همیار و تسهیل‌گر کسب و کارهای اینترنتی(بویژه کسب وکارهای نوپا و فناوری محور)، راهکارهای خلاقانه و متنوعی را به ایشان عرضه کند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران