پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448793 تاریخ : 1397/11/24-11:38:22
,11,22,
شروع عملیات لکه گیری در محور خوسف – خور به طول 9 کیلومتر

شروع عملیات لکه گیری در محور خوسف – خور به طول 9 کیلومتر

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوسف ازشروع عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در محور خوسف – خور به طول 9 کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوسف ازشروع عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در محور خوسف – خور  به طول 9 کیلومتر خبر داد.

محمد اعتمادی مقدم گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی خوسف و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور خوسف - خور به طول 9 کیلومتر در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این پروژه به صورت پیمانی و در آذر ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه اجرایی گردید که برای اجرای این عملیات مبلغ 8000 میلیون ریال از اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف  اظهار داشت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی خوسف است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی  شهرستان خوسف را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

اعتمادی در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف، عنوان کرد: روکش آسفالت محور ماژان – قلعه زری و محور سیوجان – نصرآباد حوزه این شهرستان ازجمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف  می باشد که در سال جاری و آتی در صورت تامین اعتبار عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: شهرستان خوسف  دارای بیش از 1481 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ ساله به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرارمی‌گیردکه باتوجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران