پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466363 تاریخ : 1398/03/27-14:43:51
,17,
شرط ممنوعیت واردات کالا

شرط ممنوعیت واردات کالا

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: اگر ظرفیت ساخت داخلی کالایی در کشور وجود داشته باشد، واردات مشابه آن ممنوع و یا با اعمال شرایط تعرفه‌ای مدیریت لازم را اعمال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی اظهار کرد: با اعلام رسمی هر واحد صنعتی و یا تشکل مربوطه در مورد داخلی‌سازی یک کالای وارداتی؛ فرآیند ممنوعیت و یا محدودیت واردات کالای مشابه در دستور کار می‌گیرد.

وی افزود: برای تحقق اهداف "نهضت ساخت داخل" موظفیم همه ابزارهای حمایتی را به کار بگیریم و در این مسیر شناسایی دقیق چالش‌ها و همه فرصت‌های موجود یک ضرورت غیرقابل انکار است.

مقیمی ادامه داد: جلسات تخصصی کمیته‌های پایش صنایع با نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌ها با هدف احصاء دقیق مشکلات و مسائل صنایع مختلف تشکیل می‌شود.

وی گفت: برای اتخاذ تصمیمات کاملاً کارگشا و البته مؤثر، اولویت را در دریافت نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود صنعتگران قرار داده‌ایم تا با یک هم‌افزایی مشترک بتوانیم از شرایط خاص کنونی به سلامت و با بهترین نتایج ممکن عبور کنیم.

معاون امور صنایع وزارت صمت خاطرنشان کرد: با توانمندسازی و رشد بخش‌های مختلف صنعت، خوداتکایی و خودکفایی از جمله نتایج درخشان این دوره خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران