پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467077 تاریخ : 1398/04/06-15:39:43
,17,
شرایط دریافت بورسیه تحصیلی WCO از سوی کارکنان گمرک

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی WCO از سوی کارکنان گمرک

سازمان جهانی گمرک با ارسال نامه‌ای به گمرکات عضو این سازمان شرایط استفاده از یک بورسیه تحصیلی در مقطع فوق‌لیسانس برای رشته مدیریت استراتژیک و حقوق مالکیت را که در ژاپن برگزار می‌شود اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک ایران در این مورد اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

با عنایت به نامه دریافتی از دبیرکل محترم سازمان جهانی گمرک به استحضار می‌رساند بورسیه تحصیلی(Scholarship) در مقطع فوق‌لیسانس در رشته مدیریت استراتژیک و حقوق مالکیت فکری (IPR) مربوط به سال 2021‏-2020 توسط دانشگاه Aoyama Gakuin واقع در توکیو ژاپن برگزار می‌گردد. مدت تحصیل در این مقطع یک سال و به‌صورت فشرده خواهد بود (اسفند ماه 1398 تا فروردین ماه 1400). کلیه هزینه‌های این بورسیه شامل بلیط رفت و برگشت، محل اقامت و هزینه‌های آموزشی توسط برنامه توسعه منابع انسانی سازمان جهانی گمرک و گمرک ژاپن تأمین و پرداخت می‌گردد.
شرایط افراد جهت دریافت بورسیه:
- سن کمتر از 40 سال(تا تاریخ 10‏/01‏/1399)
- داشتن توانایی بالا در زبان انگلیسی اعم از درک مطلب، نگارش، خواندن و صحبت کردن (داشتن نمرات حداقل 6 در آیلتس آکادمیک یا 550 در تافل کاغذی یا 79 در تافل اینترنتی الزامی است)
- سابقه خدمت حداقل 3 سال در گمرک
- قصد ادامه خدمت در گمرک حداقل به مدت 3 سال پس از فارغ‌التحصیلی
- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی
- گزینش افراد توسط سازمان جهانی گمرک و با مشورت دانشگاه فوق‌الذکر انجام خواهد شد.
مهلت ثبت نام آنلاین در سایت دانشگاه (به آدرس http://www.aoyamasmiprp.ip/‏) و دریافت رمز عبور جهت دانلود فرم‌های خام انگلیسی ثبت نام حداکثر تا تاریخ25‏/5‏/1398 می‌باشد.
ضوابط اداری، نحوه ثبت نام و اطلاعات بیشتر درخصوص این دوره در فایل‌های پیوست آمده است.
لذا بدینوسیله از متقاضیان دعوت می گردد با تکمیل و ارسال فرم درخواست فارسی پیوست با تأیید بالاترین مقام اداره کل‏/ دفتر مربوطه و نیز فرم‌های انگلیسی تکمیل شده به انضمام مدارک لازم ازجمله مدرک معتبر زبان انگلیسی حداکثر تا مورخه 10‏/5‏/1398 به دفتر همکاری بین‌الملل اقدام و از وصول آن اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است به فرم‌های دریافت شده پس از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.
فایلهای پیوست


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 372
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران