پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466274 تاریخ : 1398/03/26-14:40:54
,6,
شرایط آزادسازی واردات لاستیک شفاف نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن:

شرایط آزادسازی واردات لاستیک شفاف نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن گفت که جزئیات تصمیم اخیر دولت در زمینه آزادسازی واردات لاستیک، شفاف نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، داوود سعادتی‌نژاد با بیان اینکه در چند ماه اخیر میزان واردات لاستیک به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: تولید داخلی در زمینه تأمین نیاز بازار در سایزهای 16 و 17 مورد استفاده در خودروهای سواری همچون پراید و پژو، کاملاً جوابگو است و نیازی به واردات این نوع از تایر احساس نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران تاکید کرد: اگر در تأمین مواد اولیه کارخانجات تولیدی لاستیک کمبود یا مشکلی وجود نداشته باشد، کارخانجات داخلی در رابطه با تولید سایزهای 16 و 17 هیچ مشکلی نخواهند داشت.

وی در رابطه با تصمیم اخیر مبنی بر آزادسازی واردات لاستیک، بیان کرد: اعلام تصمیم اخیر دولت در آزادسازی واردات لاستیک بار روانی مثبتی داشته اما در زمینه چگونگی واردات و تأمین ارز این محصولات اطلاع‌رسانی شفافی صورت نگرفته و تا زمانی که این موارد به صورت شفاف و عملی اعلام نشود، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

سعادتی‌نژاد گفت: تأمین نیاز خودروهای سنگین در بخش لاستیک انجام شده که این مهم عاملی شده تا قیمت‌ها در محدوده منطقی قرار بگیرد و در شرایط فعلی کمبودی در این بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران در پاسخ به این سوال که آیا قیمت روغن موتور بعد از افزایش 70 درصدی، کاهشی داشته است؟ گفت: روغن موتور همچنان با همان افزایش قیمت 70 درصدی عرضه می‌شود که متأسفانه در چند وقت اخیر بازار با کمبود عرضه هم مواجه شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران