پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447988 تاریخ : 1397/11/14-12:00:28
,5,4,
شدیدترین افت تولید اوپک در 2 سال اخیر

شدیدترین افت تولید اوپک در 2 سال اخیر

تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در ماه ژانویه امسال شدیدترین افت خود را در دو سال اخیر تجربه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بلومبرگ، نظرسنجی این خبرگزاری از مسئولان، تحلیلگران و اطلاعات کشتیرانی نشان داد تولید نفت اوپک در ماه ژانویه امسال با 930 هزار بشکه نسبت به ماه پیش از آن، به 31 میلیون و 20 هزار بشکه در روز رسید.

در دوره یاد شده، 11 عضو اوپک که طبق توافق جهانی کاهش تولید نفت موظف به محدود کردن عرضه خود هستند، 79 درصد به این توافق پایبند بودند و برای پایبندی کامل به آن، باید تولید روزانه نفت خود را 170 هزار بشکه دیگر کاهش دهند.

عربستان در ماه ژانویه سال 2019 میلادی تولید روزانه نفت خود را با 450 هزار بشکه کاهش به 10 میلیون و 200 هزار بشکه در روز برساند.

این در حالی است که عراق بدترین عملکرد را در پایبندی به توافق جهانی کاهش تولید نفت داشت و در ماه ژانویه امسال، روزانه 4 میلیون و 690 هزار بشکه نفت تولید کرد که 180 هزار بشکه فراتر از سهمیه آن بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران