پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533155 تاریخ : 1399/09/29-10:49:06
,6,
شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است

مدیرعامل سایپایدک:

شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: شبکه نمایندگی های گسترده و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی گروه خودروسازی سایپا است و شرکت سایپا یدک با شبکه خود هویت پیدا می کند.

به گزارش بانک و صنعت، سیدمحمدرضا موسوی در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون انجمن صنفی نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: همراهی شبکه نمایندگی ها با سایپایدک و وجود دغدغه های مشترک برای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، بیانگر این است که همه ما برای هدفی مشترک تلاش می کنیم و آن، خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز است.

وی افزود: در سال جهش تولید، مساله رضایتمندی شبکه و مشتریان بیش از پیش مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار گرفت که خوشبختانه نگاهی به آمارها نشان می دهد چه در زمینه تولید و چه در زمینه کیفیت خدمات، گام های خوبی برداشته شده است که امیدواریم همین روند در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.

موسوی گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت ها و مزیت های نسبی در شبکه نمایندگی ها و نیز توجه به اهداف و فرصت های قابل دسترس گروه خودروسازی سایپا، مشارکت نمایندگی ها در جهت بهبود فضای کسب و کار از طریق ارتقاء خدمات پس از فروش بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به روش های سنتی ارائه خدمات، گفت: حرکت سایپایدک به سمت رویکردهای نوین در ارائه خدمات و فروش قطعات یدکی، الگویی برای سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خواهد بود.

مدیرعامل سایپایدک افزود: اهداف شرکت سایپا یدک و شبکه نمایندگی ها در یک راستا بوده و بدون مشارکت شبکه، اهداف گروه خودرو سازی سایپا محقق نخواهد شد.

موسوی تصریح کرد: درک خواسته ها و نیازهای مشتری، در فضای رقابتی کسب و کار امروز، یکی از عوامل قدرت بخشیدن به سازمان ها است و سازمان هایی که نتوانند به این مرتبه از رفتار با مشتری دست یابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد. بنابراین با همکاری و هم فکری شبکه نمایندگی ها تلاش می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران