پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451678 تاریخ : 1397/12/26-15:47:37
,6,
شبکه حمل و نقل فرودگاه داکار با محصولات ایران خودرو نو نوارشد

شبکه حمل و نقل فرودگاه داکار با محصولات ایران خودرو نو نوارشد

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور نوسازی ناوگان شبکه حمل و نقل فرودگاه بین المللی داکار درسنگال، 50 دستگاه تاکسی سمند ال ایکس دیگر در سال 2019 به رانندگان این شبکه تحویل داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ناوگان حمل و نقل فرودگاه بین المللی جدید سنگال به 500 دستگاه خودرو نیاز دارد که در ابتدا شرکت تویوتا کاندیدای اصلی تجهیز این ناوگان معرفی شد اما با توجه به قیمت محصولات آن شرکت و خدمات پس از فروش و سایر فاکتور های مورد نظر خریداران سنگالی و با توجه به فعالیت شرکت «سنیران اتو» در این کشور و شناخت کافی رانندگان تاکسی از سمند، تقاضای درخواست خرید محصولات ایران خودرو به ویژه سمند ال ایکس در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گرفت.

این گروه صنعتی به منظور افزایش سهم فروش محصولات خود به تاکسیرانی در گام اول، 156 دستگاه تاکسی شامل سمند و رانا به رانندگان شبکه حمل و نقل فرودگاه بین المللی جدید این کشور در نیمه اول سال جاری تحویل داد.

برمبنای این گزارش، اخیرا نیز در مراسمی با حضور رئیس جمهور، نخست وزیر، وزرای حمل و نقل و بازرگانی سنگال و سفرای کشورهای هند و ترکیه، 50 دستگاه سمند ال ایکس به ناوگان تاکسیرانی فرودگاه بین المللی سنگال پیوست و در مجموع طی سال جاری، 206 دستگاه تاکسی از محصولات ایران خودرو به شبکه حمل و نقل فرودگاه داکار پیوسته است.

معاونت صادرات ایران خودرو به منظور کسب سهم مناسب‌تری از بازار فروش خودرو شخصی نو سنگال در نظر دارد سبد محصولات متنوعی از تولیدات شرکت ایران خودرو را به شرکت سنیران اتو عرضه کند.

شایان ذکر است نوسازی خودروهای پلیس و تاکسی سنگال با صادرات بیش از 170 دستگاه خودروی SKD (شامل دنا پلاس ، سورن TU5 و سمند ال ایکس)  پیشنهاد و علیرغم مشکلات عدیده بین المللی در سال 96 به آن کشور صادر شد. پس از استقبال سنگالی‌ها مذاکره برای تجهیز شبکه تاکسیرانی فرودگاه بین المللی جدید داکار آغاز که مورد توجه دولت این کشور و رانندگان تاکسی قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران