پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465042 تاریخ : 1398/02/31-13:06:18
,11,
شاخص‌های کلیدی بهره‌وری در راه‌آهن ابلاغ شد

همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه سازی مصرف:

شاخص‌های کلیدی بهره‌وری در راه‌آهن ابلاغ شد

همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه سازی مصرف شاخص‌های کلیدی بهره‌وری در راه‌آهن از سوی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن شاخص‌های کلیدی بهره‌وری در راه‌‌آهن را طی جلسه‌ای با حضور معاونان و مدیران ستادی و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران نواحی، ابلاغ کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، ماه پر فیض و برکت رمضان و روز ملی بهره‌وری اظهار داشت: بهره‌وری یک موضوع محوری و جزو ایده آل‌های هر دستگاه و سازمان‌هاست که همواره در محافل مختلف مورد بحث و گفتگو قرار دارد.

وی افزود: در ابتدای کار، بهره‌وری برنامه اصلی راه‌آهن اعلام شد و امید است در پرتو بهره‌وری با اتکا با دانش و تجربه عمل شود.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: با ابلاغ شاخص‌های کلیدی بهره‌وری در راه‌آهن اثرات مثبت ‌آن را در مجموعه حمل‌ونقل ریلی کشور مشاهده خواهیم کرد.

رسولی با اشاره به معانی بهره‌وری در کتب فرهنگ لغت و تفاوت میزان بهره‌وری در برخی موارد مشخص بین ایران و سایر کشورها گفت: ضعف در مدیریت و برنامه‌ریزی، عدم تمایل زیاد به کار و تلاش، عدم آموزش صحیح، مراتب تحقق بهره‌وری را با مشکل مواجه می‌کند در حالی که با آموزش صحیح و یادگیری مهارت، سود‌برندگی افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه «بهره‌وری مصداق قرار دادن نردبان ترقی در جای صحیح است» تصریح کرد: در این بین تصورات غلطی نیز وجود دارد. به طور مثال بهره‌وری را معادل تولید بیشتر و کاهش اشتغال می‌پندارند. اما باید در نظر داشت که بهره‌وری فقط با کاهش هزینه‌های نیروی انسانی یا کار زیاد رخ نمی‌دهد و معادل خواست یا معامله یک‌سر برد هم نیست.

وی ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده بابت تهیه و تدوین شاخص‌های کلیدی راه‌‌آهن خاظرنشان کرد: این ابلاغیه یک نسخه عملیاتی است. همچنین با توجه به برخورداری شرکت راه‌آهن از داده‌های فراوان باید شکرگذار بوده و آن ها را در راستای خلق ثروت و  بهره‌مندی از فرصت‌های پیش‌ رو استفاده کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران