پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463950 تاریخ : 1398/02/16-14:36:31
,8,4,
شاخص‌های وال‌استریت در معاملات آسیایی سقوط کرد

در واکنش به تهدید جدید ترامپ؛

شاخص‌های وال‌استریت در معاملات آسیایی سقوط کرد

پس از تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه بر 200 میلیارد دلار از کالاهای چین و هدف قرار دادن میلیاردها دلار از واردات چین در آینده نزدیک، سهام وال‌استریت به شدت سقوط کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، پس از تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه بر 200 میلیارد دلار از کالاهای چین و هدف قرار دادن میلیاردها دلار از واردات چین در آینده نزدیک، سهام وال‌استریت در معاملات دیشب به وقت آمریکا (صبح امروز به وقت تهران و در ساعات معاملات آسیایی) به شدت سقوط کرد.

درست در زمانی که افت شاخص‌های وال استریت پس از این توئیت ترامپ در حال کند شدن بود، وال‌استریت ژورنال گزارش داد چین در نظر دارد دور جدید مذاکرات تجاری در آمریکا را که برای این هفته تنظیم شده بود، کنسل کند.

روبرت پاولیک، استراتژیست ارشد سهام در شرکت اسلیت استون ولس، در نیویورک، می‌گوید: ترامپ سعی می‌کند به چین برای رسیدن به توافق فشار بیاورد. این اقدام احمقانه است. چینی‌ها اعتماد خود به مذاکرات را از دست خواهند داد.

شاخص اس‌اندپی 1.92 درصد هم پس از اعلام خبر احتمال خروج چین از مذاکرات سقوط کرد و سپس تثبیت شد.

تا این لحظه شاخص ای‌مینی اس‌اندپی 500 آمریکا، 54.75 واحد یا 1.86 درصد سقوط کرده است. ای‌مینی نزدک 168 واحد یا 2.14 درصد پایین آمده است و ای‌مینی داوجونز 484 واحد یا 1.83 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

این در حالی است که پیش از این، تحلیل‌گران از ممکن بودن دستیابی به توافق با چین تا پایان این هفته، صحبت می‌کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران