پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466410 تاریخ : 1398/03/27-18:12:47
,14,
شاخص های مهم تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت

شاخص های مهم تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت

سومین جلسه ستاد فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استان های مختلف کشور برگزار شد، مهمترین موضوعات مرتبط با انواع تبلیغات و شیوه های اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه حسن نجفی سولاری مدرس دانشگاه و کارشناس جامعه شناسی رسانه با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: «یکی از مهمترین شاخص های تبلیغات این است که مؤثر باشد و بتواند در انتقال پیام به مخاطب تأثیر گذار باشد.»

او افزود: «ضمن این که در دسترس بودن، ارزانی، دسترسی سریع به محصول، ماندگاری، میزان فراگیری و ... از دیگر شاخص های مهم تبلیغات است.»

این مدرس دانشگاه ادامه داد: «بر اساس تقسیم بندی ها، چهار مدل تبلیغات داریم که تبلیغات اینترنتی در عصر حاضر مهم‌ترین و در عین حال پرکاربرد ترین انواع تبلیغات است.»

نجفی سولاری ادامه داد: «وب سایت، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن، بازی های آنلاین و ... انواع فضاهای موجود در تبلیغات اینترنتی است.»

او ادامه داد: «در این نوع تبیلغات جنس تولید کار متفاوت است و با دیگر روش های تبلیغاتی فرق دارد، قالب فعالیت در فضای مجازی تفاوت های مهمی دارد که خلاصه نویسی یکی از مهمترین تفاوت های آن است.»

نجفی سولاری خاطرنشان کرد: «استفاده از پادکست، تهیه فتو کلیپ، تولید کلیپ، تهیه مستند کوتاه و نیز موشن گرافیک و ... از مهمترین موضوعاتی است که در تبلیغات فضای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد.»

این مدرس دانشگاه در پااین صحبت های خود ضمن تشریح مهمترین وظایف و مأموریت های روابط عمومی های سازمانی پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران