پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496956 تاریخ : 1398/11/03-15:15:24
,1,22,
سی‌و‏ششمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای زلزله‌زده بیجرلو استان آذربایجان شرقی احداث می‌شود

سی‌و‏ششمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای زلزله‌زده بیجرلو استان آذربایجان شرقی احداث می‌شود

کلنگ احداث سی‌وششمین مدرسه "بانک اقتصادنوین" در روستای زلزله‌زده بیجرلو در بخش ترکمنچای از توابع شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ در پی وقوع زلزله در آبان ماه سال 1398 در استان آذربایجان شرقی بانک اقتصادنوین با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هماهنگی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث یک مدرسه در روستای زلزله‌زده بیجرلو از توابع شهرستان میانه را تقبل کرد. در آیین کلنگ‌‌زنی این مدرسه که با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالی این روستا برگزار شد، سعید صالح‌ودادی سرپرست شعب منطقه شمال‏غرب این بانک با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین مشارکت در امور خیر و انسان‌دوستانه را وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون در احداث 36 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است که از این تعداد 12 مدرسه در منطقه شمال‌غرب کشور افتتاح شده است.
در ادامه این مراسم مشایخی، فرماندار میانه ضمن تشکر از اقدامات بانک اقتصادنوین در حوزه مدرسه‌سازی از حضور بانک‌ها در جمع خیرین مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر ابراز خوشحالی کرد.
گفتنی است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوین روستای بیجرلو با 300 مترمربع محوطه و 132 مترمربع زیربنا ساخته و تجهیز خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران