پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248063 تاریخ : 1395/08/12-11:29:33
,15,10028,10034,
سیستم‌های هوشمند در 40 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور نصب می شود

سیستم‌های هوشمند در 40 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور نصب می شود

جانشین فرمانده ناجا از نصب سیستم‌های هوشمند در 40 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار اسکند مؤنی در حاشیه دومین نشست فصلی پلیس راهور ناجا، گفت: نصب سیستم‌های هوشمند در جاده‌های کشور سرعت، دقت و صحت عمل بیشتری دارند و پیش بینی شده که این سیستم‌ها در 40 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور نصب شوند.

وی افزود: در صورتی که جاده‌های کشور با همکاری وزارت راه به صورت یکپارچه به این سیستم مجهز شوند، شاهد کاهش تلفات ناشی از رانندگی و تصادفات خواهیم بود.

مؤمنی با اشاره به اینکه تجهیز جاده‌ها به این سیستم اولویت اول کشور است، گفت: از سوی دیگر باید ایمنی خودروها نیز ارتقاء پیدا کند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هم اکنون 50 درصد از آسیب دیدگان ناشی از تصادفات، بعد از صحنه حادثه جان خود را از دست می‌دهند، گفت: این آمار پیش از این 70 درصد بود و کاهش آن نشان دهنده اقدامات خوبی است که در زمینه امداد و نجات و درمان انجام شده است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران