پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253291 تاریخ : 1395/10/11-10:23:23
,10030,
سیستم رهگیر چشمی طراحی و ساخته شد

سیستم رهگیر چشمی طراحی و ساخته شد

محصول دانش‌بنیان سیستم رهگیر چشمی (Eye Tracking System) توسط یک شرکت دانش‌ بنیان ایرانی طراحی و ساخته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شرکت دانش‌بنیان زیست کنکاش توس موفق به ساخت سیستم رهگیر چشمی (Eye Tracking System) شده که در حال حاضر مراحل ساخت مدل Head Fix با نرخ 200 تصویر در ثانیه با موفقیت به اتمام رسیده است.

همچنین ساخت مدل Head Free با نرخ 200 تصویر در ثانیه مراحل پایانی خود را می‌گذراند؛ در واقع سیستم رهگیر چشمی وسیله‌ای برای تعیین موقعیت چشم و حرکات آن است.

این سیستمها در تحقیقات روی سیستم بینایی در آزمایشگاه‌های علوم اعصاب، روانشناسی و در فناوریهای ارتباط انسان با مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این شرکت سال 93 با محوریت تولید تجهیزات پیشرفته آزمایشگاه‌های علوم اعصاب و شناخت و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی در مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد مستقر شد و در حال حاضر مهندسان و صنعتگران این مجموعه قادر به تولید تجهیزات مورد نیاز متخصصان و پژوهشگران حوزه علوم شناختی هستند.

از دیگر تولیدات این شرکت می‌توان به سیستم ثبت سیگنال (Neural Data Acquisition)، پمپ سرنگی، استریوتاکس و تجهیزات آزمایشگاه نخستیان (صندلی میمون، چهارچوب ثبت، قلاده، اتاقک شیلد الکترومغناطیسی و صوتی، قفس و ...) اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران