پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493867 تاریخ : 1398/08/29-14:50:18
,3,
سیاست و ماموریت هیئت سرپرستی در یک نگاه ساماندهی موسسه اعتباری کاسپین

سیاست و ماموریت هیئت سرپرستی در یک نگاه ساماندهی موسسه اعتباری کاسپین

دومین نشست دوره ای کارکنان منطقه تهران با حضور رئیس هیئت سرپرستی، اعضای هیئت سرپرستی معاونان، مدیران، روسای شعب و کلیه پرسنل منطقه تهران در سالن همایش فاطمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین با اشاره به هدف برپایی همایش استانی گفت: به نوبه خودم به همه همکاران در منطقه تهران «خوشآمد و خسته نباشید» می گویم و در واقع، هدف اصلی ما از برپایی این همایش هم اندیشی و هم فکری پرسنل صف و ستاد برای رسیدن به اهداف موسسه می باشد.

علی صادقی با تاکید بر ضرورت چابک سازی در ساختار موسسه اعتباری کاسپین افزود: حذف پست های غیر ضرور و شناسایی نیروهای غیر کارآمد که بازنشسته بانک های دیگر بودند و جمع آوری شعب غیر کارآمد ماهانه 12میلیارد ریال کاهش هزینه برای موسسه به دنبال  داشته است.

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت موسسه عنوان کرد: بعد از تغییرات مدیریتی درابتدای سال 1398، هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین چند ماموریت عمده را بر عهده گرفت که یکی از آن ها، کار بسیار سخت شناسایی دارایی ها و بدهی های تعاونی های منحله بود، به همین دلیل تفاهم نامه سه جانبه ای با هیئت محترم تصفیه، قوه قضائیه، بانک مرکزی و موسسه اعتباری کاسپین برای فروش دارایی های تعاونی منحله فرشتگان نوشته شد و انشالله بزودی این اتفاق برای دیگر تعاونی های منحله خواهد افتاد.

علی صادقی اضافه کرد: یکی دیگر از ماموریتهای هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین، مدیریت سپرده های مشتریان بود که با همکاری بانک مرکزی متولی پرداخت این سپرده ها به موسسه اعتباری کاسپین داده شد و هم اکنون پرداختها منظم، با الویت و رژیم پرداخت مناسب پس از احراز هویت سپرده ها از محل خط اعتباری و برگشت اقساط صورت می گیرد.

خاطر نشان می شود: در بخش دیگری از این مراسم، اعضای هیات سرپرستی موسسه در گزارشی تخصصی از اقدامات انجام شده، برنامه های آتی حوزه فعالیت موسسه را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

در بخش دیگری از این جلسه معاون بانکداری موسسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، برنامه معاونت بانکداری را تشریح و آینده ای روشن را برای همکاران ترسیم نمود.

گفتنی است درابتدای  این مراسم مدیر منطقه تهران ضمن عرض خیرمقدم به حاضران جلسه هم اندیشی  موسسه اعتباری کاسپین، گزارش عملکردی از اقدامات منطقه ارایه داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 546
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران