پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 478004 تاریخ : 1398/04/26-18:00:07
,3,
سی و یکمین شماره ماهنامه شمیم کوثر منتشر شد

سی و یکمین شماره ماهنامه شمیم کوثر منتشر شد

سی و یکمین شماره ماهنامه شمیم کوثر ویژه تیرماه با محوریت نقش نوآوری ها در بهره وری نظام بانکی منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در شماره 31 ماهنامه شمیم کوثر نوآوری و تنوع بخشی خدمات نظام بانکی در بازار رقابتی امروز را زمینه ساز برتری عملیاتی و موفقیت یک بانک بر شمرده شده است.

در این شماره گزارش‌هایی در مورد «تحول نظام بانکی بر مدار نوآوری» و «تاثیر راه اندازی بانک های مشترک در شرایط خاص» منتشر شده است.

بر اساس این گزارش؛ گفت و گو با مدیران اداره مبارزه با پولشویی و شعب استان آذربایجان شرقی از دیگر مطالب خواندنی شماره 31 ماهنامه شمیم کوثر است.

در بخش مقالات این ماهنامه مقالاتی با عنوان "مدیریت ریسک در نظام بانکداری بدون ربا" و چک الکترونیک امن ترین ابزار پرداخت" به چشم می خورد.

گفتنی است؛ مربی گری روشی اثر بخش در آموزش و بهسازی کارکنان و پیشرفت سازمانی در سایه همدلی و اتحاد کارکنان از جمله اخبار داخلی منتشره در این شماره ماهنامه شمیم کوثر هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 196
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران