پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466167 تاریخ : 1398/03/23-14:14:46
,17,
سی امین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد به میزبانی بیمه آسیا برگزار شد

سی امین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد به میزبانی بیمه آسیا برگزار شد

مسعود بادین مدیرعامل شرکت سهامی بیمه آسیا در سی امین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی انتظار از روابط عمومی ها را ، ارائه اطلاعات واقع بینانه به مردم دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از شادا، بادین با اشاره به اینکه فرهنگ‌ سازی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی است اظهار داشت: روابط عمومی ها در خط مقدم عرصه مدیریت افکار عمومی هستند و این نهادها باید مردم را برای مطالبه گری ، با حقوق خودشان آشنا کنند و این از کارکردهای مهم این بخش‌های راهبردی می باشد.

 

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، ضمن تشریح اهم فعالیت های بیمه آسیا در حوزه خدمت رسانی به زیاندیدگان به ویژه حادثه سیل اخیر در کشور، توانمندی مالی و فنی بیمه آسیا را یکی از ویژه گی های برتر این شرکت توصیف کرد که به واسطه آن، این شرکت توانست در کوتاه ترین زمان ممکن، به یاری بیمه گذاران تحت پوشش خود بشتابد.

 

بادین با ارائه آماری از فعالیت های بیمه ای این شرکت اظهار داشت: درآمد حاصل از  فروش بیمه نامه توسط بیمه آسیا در سال گذشته 4 هزار و 300 میلیارد تومان بود که 2 هزار و 950 میلیارد تومان نیز خسارت پرداخت شد.

 

مدیرعامل بیمه آسیا، با بیان اینکه سال گذشته بطور میانگین روزانه حدود هشت میلیارد و یکصد میلیون تومان خسارت توسط بیمه آسیا پرداخت شد افزود: نسبت خسارت نیز در سال گذشته 67.7 درصد بود.

 

وی افتتاح مجتمع های تخصصی بیمه های زندگی و پرداخت خسارت های سنگین، برگزاری جشنواره بیمه های عمر و پس انداز و نیز کسب سطح یک توانگری مالی را از دیگر اقدامات شرکت بیمه آسیا در سال گذشته عنوان کرد.

 

در ادامه سیدمالک حسینی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد از تهیه گزارش عملکرد شش ماهه مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد و گفت: این گزارش عملکرد بصورت منسجم و با همکاری بانک‌ها، بیمه ها و سازمانهای تابعه این وزارتخانه به زودی منتشر خواهد شد.

 

وی همچنین در خصوص نقش روابط عمومی ها در شرایط بحران اظهار داشت: مهمترین نقش روابط عمومی ها علاوه بر نقش اطلاع رسانی درست و بموقع، مسوولیت اجتماعی آنان نسبت به جامعه است که در این خصوص روابط عمومی های تابعه وزارت اقتصاد در حوادث زلزله و سیل اخیر به نحو احسن نقش آفرینی کردند.

 

حسینی برگزاری سی جلسه منظم شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد را یک اتفاق کم نظیر در انسجام بخشی به اطلاع رسانی در مجموعه دولت دانست و چنین روندی را ناشی از مشارکت همدلانه و فعال اعضا برشمرد‌.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با اشاره به اهمیت تولید ادبیات و ضرورت مستند سازی تجارب موفق روابط عمومی های عضو شورای اطلاع رسانی وزارت متبوع در شرایط بحران تاکید کرد: برای ارتقا کارآمدی و بهره وری روابط عمومی های دستگاه های اقتصادی نیازمند تدوین برنامه عملیاتی مناسب در شرایط بحران هستیم و تلاش خواهیم کرد با مشارکت همه اعضا به سازوکار مناسبی در این خصوص برسیم.

 

در ادامه این جلسه اعضای شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده، ارائه کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران