پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432878 تاریخ : 1397/09/14-18:14:00
,1,
سپ دومین شرکت پرداخت الکترونیک برتر کشور شد

سپ دومین شرکت پرداخت الکترونیک برتر کشور شد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در مهر ماه امسال میان 12 شرکت پرداخت کشور در ج دوم ایستاد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بر اساس بولتن اقتصادی مهرماه شاپرک، این شرکت با کسب 17.88 درصد سهم بازار از نظر تعداد تراکنش‌ها و 13.67 درصد از مبلغ آن‌ها در هر دو شاخص، بین 12 شرکت پرداخت کشور در جایگاه دوم ایستاد.

بر اساس این گزارش، در مهر ماه سال جاری سپ بیشترین رشد را در تعداد تراکنش‌های موبایلی به میزان 1.29 درصد و میزان مبلغ آن‌ها با رقم 1.62 درصد داشته است. سپ همچنین با رشد 0.82 درصدی در تعداد تراکنش‌های ابزار اینترنتی و کسب 32.54 درصد از مبلغ آن‌ها، همچنان بیشترین سهم را در این شاخص بین شرکت‌های PSP دارد.

این گزارش می‌افزاید: در مهرماه امسال، بانک سامان از نظر تعداد حدود 5 درصد و از نظر مبلغ بیش از 3.6 درصد از سهم بازار پذیرنده از تمام تراکنش‌های شبکه پرداخت کشور را دراختیار داشته است.

در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیک سامان در هر سه ابزار اصلی پذیرش در میان برترین‌های کشور قرار دارد و در ماه‌های اخیر رشد مناسبی را در ابزارهای مختلف پرداخت تجربه کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران