پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507640 تاریخ : 1398/11/16-18:05:55
,15,
سومین نمایشگاه کار ایران با حضور ایرانسل برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه کار ایران با حضور ایرانسل برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه کار ایران، از 17 تا 19 بهمن ماه 1398، با حضور ایرانسل، در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دانشجویان و کارجویان در دو غرفه می‌توانند با مدیران و کارشناسان ایرانسل درباره موقعیت‌های شغلی موجود، دیدار و گفت‌وگو کنند.

غرفه اصلی ایرانسل در سالن تهران، غرفه شماره 10 واقع شده است و غرفه دوم، با عنوان غرفه کارآموزی، نیز در طبقه دوم سالن گلستان، پذیرای مراجعه کنندگان است.

ایرانسل علاوه بر حضور در این نمایشگاه، سه کارگاه در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار خواهد کرد. در این کارگاه‌ها مدیران ارشد، مدیران و کارشناسان ایرانسل درباره «مرکز توسعه شغلی ایرانسل»، «سفر مهندسین کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دنیای تلکام و استارت آپ» و «فرهنگ قدردانی در ایرانسل» موضوعاتی را طرح و بررسی می‌کنند.

نمایشگاه کار، رویدادی است که در آن سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود حاضر شده و فرصت پیدا می‌کنند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام کنند. همچنین کارجویان یا دانشجویانی که در صدد تجربه فضاهای کاری مختلف هستند، می‌توانند با ظرفیت‌ها، شیوه‌های مدیریتی و موقعیت‌های شغلی، به شکلی کاملاً عینی و عملی آشنا شوند تا مسیر شغلی آینده خود را طراحی کنند.

امکان ملاقات حضوری و گفت و گو با مدیران، آشنایی با فرهنگ سازمانی و حضور در کارگاه‌های یاد شده، از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

سومین نمایشگاه کار ایران، از ساعت 9:30 تا 18 روزهای پنجشنبه 17 بهمن ماه تا شنبه 19 بهمن ماه، در بوستان گفت‌وگوی تهران واقع در خیابان چمران محل نمایشگاه دائمی بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

ایرانسل به عنوان تنها اپراتوری که در کمتر از یک‌ماه قبل جایزه مدیریت موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم را دریافت کرد، به عنوان اپراتور تأثیرگذار در کاهش فاصله ورود و فراگیری تکنولوژی جهانی به ایران شناخته می‌شود که توانسته با ارائه فناوری نسل پنجم تلفن همراه و انجام نخستین آزمایش شبکه کامل 5G در ایران، اپراتوری پیشرو باشد. همچنین ایرانسل که به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و بزرگترین اپراتور دیتای ایران شناخته می‌شود، بزرگترین شبکه ارائه دهنده زیرساخت و خدمات زندگی دیجیتال را برای تمامی مردم ایران فراهم کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران