پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445190 تاریخ : 1397/10/17-11:13:35
,6,
سومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران افتتاح شد

با حضور معاون وزیر صنعت

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران افتتاح شد

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران با هدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  با توجه به شرایط حاکم بر صنعت خودروی کشور، سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع و با حضور شرکت‌های خودروساز داخلی و قطعه سازان، با رویکرد معرفی توانمندی‌های داخلی صنعت خودرو در حوزه داخلی سازی خودرو، قطعات و صنایع وابسته برگزار شده است.

با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش و جایگاه مهم خدمت رسانی در صنعت خودرو، علاوه بر شرکت‌های تولید کننده داخلی، شرکت‌های وارد کننده تجهیزات و قطعات خودرو نیز در نمایشگاه حضور دارند.
در نمایشگاه امسال، علاوه بر بخش اصلی نمایشگاه، برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برگزاری نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک، نمایشگاه خودرو‌های آف رود و همچنین بخش بازی‌های رایانه‌ای خودرو تدارک دیده شده است.
سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران تا 21 دی ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار است و علاقه مندان، کارشناسان و اهالی صنایع مرتبط با خودرو و قطعه سازی می‌توانند از فردا 10 صبح تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.
گفتنی است؛ ­ صنعت خودرو در ایران با قدمتی بیش از 50 سال، بعد از صنعت نفت، بزرگترین صنعت در کشور شناخته شده و بیش از 500 هزار نفر بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با صنعت تولید، طراحی، فروش، خدمات پس از فروش، تعمیرات و سایر زمینه‌های خودرویی کار می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران