پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444989 تاریخ : 1397/10/15-16:01:00
,6,4,
سوزوکی تولید خودروهای دیزلی خود را کاهش می دهد

سوزوکی تولید خودروهای دیزلی خود را کاهش می دهد

ماروتی سوزوکی طی اقدامی که به خوبی آینده خودروهای دیزلی در هند را نشان می دهد، تصمیم دارد خط تولید خودروهای دیزلی خود در کارخانه Gururgram را متوقف کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ماروتی سوزوکی که بزرگ ترین خودروساز هند به شمار می رود در حال حاضر موتور 1.3 لیتری دیزلی گرفته شده از فیات را در دو کارخانه خود مونتاژ می کند. این خودرو در طیف محصولات سوزوکی در مدل های بالینو، ویتارا Brezza، سویفت و سیاز ارائه می شود.

بر أساس اخبار تازه منتشر شده، این خودروساز معتقد است خط مونتاژ خودروی دیزلی اش برای پاسخ گویی به تقاضای آینده برای خودروهای دیزای در سبد محصولات کافی است. در حالی که قوانین آلایندگی BS-VI از سال 2020 اجرا می شوند، قیمت خودروهای دیزلی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این امر بر تقاضا برای خودروهای دیزلی تاثیرگذار بوده و مشتریان را به سمت خودروهای بنزینی و گازسوز می برد.

بر اساس آمار منتشر شده، در بازه زمانی سال های مالی 15-2014 و 19-2018، سهم بازار خودروهای دیزلی از 50 به 40 درصد کاهش یافته است. در مقابل، در همین دوره سهم بازار خودروهای بنزینی از 47 به 60 درصد افزایش یافته است. نه تنها بنزین بلکه خودروهایی با سوخت های جایگزین همچون CNG نیز با افزایش تقاضا مواجه شده اند.

اکنون سوزوکی با تویوتا همکاری می کند تا تکنولوژی و تجربه ساخت خودروهای هیبریدی و برقی را با یک دیگر به اشتراک بگذارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران