پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452391 تاریخ : 1398/01/17-18:01:25
,17,21,
سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه بخشیده شد

پورابراهیمی از بازدید میدانی کمیسیون اقتصادی از مناطق سیل زده:

سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه بخشیده شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای کمک به مناطق سیل زده ماده 33 برنامه ششم توسعه نیز اجرایی می شود که بر این اساس سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه بخشیده شده و اصل وام آنان به مدت سه سال امهال و میزان خسارت آنها تعیین می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در استان های مختلف کشور، گفت: کمیسیون اقتصادی در این راستا نشست مشترکی با روسای مجامع نمایندگان استان هایی که در حادثه سیل دچار آسیب شده اند، برگزار می کند تا شرایط و میزان خسارت آنها را در حوزه واحدهای اقتصادی بررسی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، افزود: این نشست به این دلیل برگزار می شود تا بتوان به واحدهای اقتصادی که به بودجه نیاز دارند به صورت منابع مالی کمک شود.

بررسی های میدانی وضعیت واحدهای اقتصادی مناطق سیل زده با حضور وزرای اقتصاد و صنعت

وی همچنین از بررسی های میدانی وضعیت واحدهای اقتصادی مناطق سیل زده با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

پورابراهیمی با بیان اینکه موضوع استمهال وام های قبلی فعالان اقتصادی که واحدهای آنها در سیل خسارت دیده توسط کمیسیون اقتصادی پیگیری می شود، اظهار داشت: اعطای تسهیلات جدید به واحدهای اقتصادی علیرغم وجود مانده بدهی آنها در تسهیلات قبلی از دیگر اقدامات کمیسیون اقتصادی برای کمک به مناطق سیل زده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین برای کمک به مناطق سیل زده ماده 33 برنامه ششم توسعه نیز اجرایی می شود که بر این اساس سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه بخشیده شده و اصل وام آنان به مدت سه سال امهال و میزان خسارت آنها تعیین می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران