پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513579 تاریخ : 1399/03/10-10:55:26
,8,4,
سود ماهانه داوجونز بیش از 4 درصد شد

در پایان جلسه معاملاتی پرنوسان دیشب

سود ماهانه داوجونز بیش از 4 درصد شد

در پایان معاملات روز جمعه وال استریت که آخرین روز معاملاتی ماه بود، پس از فراز و نشیب های بسیار شاخص داوجونز با رشدی اندک به کار خود پایان داد تا از لحاظ ماهانه به رشد 4 درصدی دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سی ان بی سی، در پایان معاملات روز جمعه وال استریت که آخرین روز معاملاتی ماه بود، پس از فراز و نشیب های بسیار شاخص داوجونز با رشدی اندک به کار خود پایان داد تا از لحاظ ماهانه به رشد 4 درصدی دست پیدا کند.

پس از اینکه علی رغم بالا گرفتن تنش ها بین آمریکا و چین بر سر مساله هنگ کنگ، ترامپ در سخنان خود به هیچ تغییری در توافق تجاری با چین اشاره نکرد، سرمایه گذاران نفس راحتی کشیدند و شاخص ها توانستند افت اولیه خود را در انتهای کار جبران کنند. هرچند ترامپ گفت که برای قطع امتیاز ویژه تجاری هنگ کنگ اقدام خواهد کرد.

میانگین صنعتی داوجونز در انتها توانست 0.1 درصد یا 17.53 واحد رشد کرده و در 25383.11 واحد بسته شود. اس اندپی 0.4 درصد یا 14.58 واحد بالا آمد و در 3044..31 واحد بسته شد، در حالی که کامپوزیت نزدک 1.2 درصد جهش کرد و در 9489.87 واحد بسته شد.

به این ترتیب سود این هفته اس اندپی و داوجونز 0.3 درصد شد تا سود ماهیانه آنها به ترتیب 4.5 و 4.2 درصد شود. کامپوزیت نزدک که سهام تکنولوژی در آن وزن سنگین تری دارند در این هفته 1.7 درصد جهش کرد تا سود ماهیانه خود را به 6.7 درصد برساند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران