پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306914 تاریخ : 1396/07/29-10:13:21
,15,17,
سهم تعدادی و مبلغی هر یک از شرکتهای PSP از بازار تراکنشهای حوزه پرداخت الکترونیک کارت

بررسی عملکرد کلی شرکتهای PSP در شهریور 1396 - 1

سهم تعدادی و مبلغی هر یک از شرکتهای PSP از بازار تراکنشهای حوزه پرداخت الکترونیک کارت

در این گزارش سعی شده است تا با مطالعه شاخصهای عملکرد تعدادی و مبلغی شرکتها در کل در صنعت پرداخت الکترونیکی کارت ترسیم شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سهم تعدادی و مبلغی هر یک از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت از کل تراکنشهای بازار خدمات پرداخت الکترونیک کارتی، در دو شکل 4-1 و شکل 4-2 ترسیم شده است.

 

 

 

همانگونه که در دو شکل فوق ملاحظه میگردد، شرکت "به پرداخت ملت" با سهم 21/76 درصدی از تعداد تراکنشها و سهم 28/60 درصدی از مبلغ آنها و در استمرار رفتار گذشته خود، همچنان بیشترین سهم از بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست هر دو سهم قرار گرفته است.

مقایسه دو شکل بالا با شکلهای مشابه در گزارش مرداد ماه، حکایت از آن دارد که نوسان قابل ملاحظهای نه تنها در سهم تعدادی شرکتها، بلکه در سهم بازار مبلغی آنها نیز صورت نپذیرفته است و با وجود کاهش و افزایش اندکی در سهم بازار برخی از شرکتها، در رتبه بندی آنها نسبت به ماه گذشته تغییری مشاهده نمی شود.

همچنین اختلاف سهم مبلغی 15درصدی بین دو شرکت نخست بازار، نقش شرکت "به پرداخت ملت" را در میزان ارزش ریالی تراکنشهای پرداخت کارت به روشنی نمایان میسازد.

بیشترین اختلاف مثبت در این ماه نسبت به ماه گذشته از منظر تعدادی در شرکت "آسان پرداخت پرشین" و از منظر مبلغی در شرکت"پرداخت الکترونیک سامان" رقم خورده است. تنها ریزش حجم تراکنشها در دو شرکت "پرداخت الکترونیک پارسیان" و "الکترونیک کارت دماوند" رخداده و عملکرد مبلغی شرکت "به پرداخت ملت" بالاترین اختلاف منفی را نسبت به ماه گذشته نشان میدهد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران