پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450898 تاریخ : 1397/12/15-17:45:21
,2,
سهل‌ترین شرایط را برای پرداخت تسهیلات به مددجویان به وجود آورده ایم

روح اله خدارحمی:

سهل‌ترین شرایط را برای پرداخت تسهیلات به مددجویان به وجود آورده ایم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در سال های اخیر همکاری وتعامل سازنده ای بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و مجموعه بانک کشاورزی شکل گرفته است و خودکفایی مددجویان از طریق راه اندازی کسب وکارهای کوچک و کسب درآمد از نتایج مشهود این همکاری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی صبح روز چهارشنبه 15 اسفند در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی که در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، با اعلام مطلب فوق افزود: در روش اول که رویه چند سال گذشته بانک کشاورزی است ، تسهیلات به مددجویان این کمیته و بهزیستی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ  4 درصد پرداخت می شود.

وی افزود: درسال جاری که بر اساس منویات مقام معظم رهبری 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق  توسعه ملی برای ایجاد شغل در مناطق روستایی و عشایری در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفت، از محل این منابع برای گروه های کمتر برخوردار جامعه یا تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خمینی نیز سهمی نظر گرفته شد که با شرایط سهل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
خدارحمی درباره چگونگی دریافت تضمین از متقاضیان این تسهیلات خاطر نشان کرد: سهل ترین شرایط را برای جامعه هدف در نظر گرفتیم و با حداقل تضامین و باتوجه به سیستمی  که کمیته امداد فراهم کرده است تسهیلات پرداخت خواهد شد. 
مدیرعامل بانک کشاورزی اضافه کرد: خوشبختانه اطلاعات دریافتی از  سراسر کشور نشان می دهد امسال قدم های خوبی برای خودکفا شدن خانوارهای محروم برداشته شده است. ما هم به کمیته امداد و دولت  قول داده ایم سهم قابل توجهی از منابع اشتغال روستایی را در اختیار مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی قرار بدهیم تا انشاء اله زندگی بهتری داشته باشند. 
خدارحمی با بیان اینکه برای کسب و کارهای کوچک ظرف یک هفته تسهیلات پرداخت می شود تصریح کرد: هماهنگی های لازم با بخش های فنی و تخصصی کمیته امداد صورت گرفته است تا تسهیلات در قالب طرح اشتغال توسعه روستایی نیز در حداقل زمان ممکن به مددجویان پرداخت می شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی با ابراز خرسندی از  پرداخت تسهیلات به  افراد محروم وکمتر برخوردار  یادآور شد: در سال گذشته بیش از 5 هزار فقره تسهیلات به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی  پرداخت کردیم که  حدود2هزار نفر از پوشش این کمیته خارج شدند.
خدارحمی درباره آخرین وضعیت پرداخت‌ها تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی وعشایری نیز گفت: تا کنون  32000 میلیارد ریال  پرداخت شده و قسط سوم و چهارم هم به میزان30 هزار میلیاردریال به زودی پرداخت خواهد شد. 
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تا پایان سه ماهه اول سال آینده نیز ، 60 هزار میلیارد ریال اعتباری که از صندوق توسعه ملی به اشتغال روستایی اختصاص یافته است توسط بانک کشاورزی و سه بانک همکار پرداخت خواهد شد. 
خدارحمی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از اردیبهشت 97 آغاز شده است، خاطر نشان ساخت، با پرداخت این تسهیلات  تاکنون 70 هزار شغل در کشور ایجاد شده ‌است. 
بر اساس این گزارش، نمایشگاهی از دستاوردهای تسهیلات خوداشتغالی که توسط بانک کشاورزی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت و به خودکفایی خانوارهای تحت پوشش کمیته منجر شده است، از 13تا15 اسفند با هدف حمایت از توسعه اشتغال پایدار،  کارآفرینی، پشتیبانی از  زنجیره ارزش تولید ، نمایش اهمیت و نقش اعتبارات خرد در فقرزدایی و خودکفایی جامعه و نیز در راستای مسئولیت اجتماعی بانک کشاورزی برگزار شد و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) محصولات و کالاهایی را که با استفاده از تسهیلات این بانک تولید کرده اند، در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 397
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران