پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518196 تاریخ : 1399/06/01-15:36:53
,1,8,
سهامداران شرکت های «نفت بهران» و «شهرسازی و خانه سازی باغمیشه» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند

سهامداران شرکت های «نفت بهران» و «شهرسازی و خانه سازی باغمیشه» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند

بانک صادرات ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت های «نفت بهران» با نماد «شبهرن» و «شهرسازی و خانه سازی باغمیشه» با نماد «ثباغ» می توانند برای دریافت سود سهام این شرکت ها به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سهامداران حقیقی شرکت «شهرسازی و خانه سازی باغمیشه» با نماد «ثباغ» می توانند از روز شنبه یکم شهریورماه 99 به مدت یک سال، سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 98 را در شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور دریافت کنند.
سهامداران حقیقی شرکت «نفت بهران» با نماد «شبهرن» نیز می توانند از روز یکشنبه دوم شهریورماه 99 به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 98 به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
در این اطلاعیه ها از سهامداران حقیقی شرکت های «شهرسازی و خانه سازی باغمیشه» و «نفت بهران» خواسته شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز سود سهام به حساب های سپهری خود اقدام کنند.
علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از 18 سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی(پدر) بلامانع خواهد بود.
پرداخت سود سهام به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس و یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان پذیر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران