پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352263 تاریخ : 1397/04/24-09:19:14
,10028,22,
سه جانبه گرایی اصل اساسی اداره تمامی صندوق های بیمه ای است

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جمع فعالان اقتصادی کاشان:

سه جانبه گرایی اصل اساسی اداره تمامی صندوق های بیمه ای است

دکتر سید تقی نوربخش در نشست با فعالان اقتصادی کاشان، گفت: اعتقاد داریم که سازمان تامین اجتماعی باید براساس سه جانبه گرایی و با حضور کارفرما، کارگر و دولت اداره شود و این اصل اساسی اداره همه صندوقهای بیمه ای است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این نشست افزود: در دولت تدبیر و امید آسیب شناسی هایی در زمینه منابع و مصارف انجام شد و نخستین گام این بود که تعهدات بدون منبع را در سازمان تامین اجتماعی قطع کردیم . هم اکنون این سازمان با وجود مشکلات اقتصادی، تعهدات را پرداخت می کند.

وی جمعیت مستمری بگیران اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی را حدود 6 میلیون نفر برشمرد و بیان کرد: این سازمان زندگی این عده را به لحاظ مستمری، درمان، هزینه های زیارت و خواربار و مسکن را تمشیت می کند.
دکتر نوربخش تصریح کرد: بر اساس بودجه سال 97 در سازمان تامین اجتماعی سالیانه حدود 100 هزار میلیارد تومان برای ایفای تعهدات تجهیز منابع می شود که حدود 25 درصد بودجه کل کشور است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: 4 هزار و 550 میلیارد تومان ماهانه در سال جاری مستمری به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت شده است.
وی با اشاره به رشد نامتعارف مصارف سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر گفت: علت آن نیز وجود 18 تعهد بدون منبع در این سازمان است که بیشتر آنها هم مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه مبنای همه باید عمل به قانون باشد و همه به آن باید تمکین کنند، گفت: مجموع 200 بخشنامه سخت و زیان آور طی 60 سال فعالیت سازمان تامین اجتماعی را تبدیل به یک بخشنامه کرده ایم و همچنین 134 بخشنامه بیمه بیکاری نیز تبدیل به یک بخشنامه شده است.

وی گفت: با تدبیر مجلس شورای اسلامی دولت مکلف شد، امسال در بودجه 50 هزار میلیارد تومان بابت بدهی هایش به این سازمان پرداخت کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: این اقدام مهم در راستای اجرای آئین نامه اجرایی بند «و» تبصره پنج هفته گذشته در هیات دولت به تصویب رسید که گام بسیار بزرگی برای انجام تعهدات این سازمان است.
در این نشست که در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد کاشان برگزار شد، برخی از فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به بیان مسائل واحدهای پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران