پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496815 تاریخ : 1398/10/30-15:04:31
,17,
سند راهبردی توسعه صنعت پوشاک کشور درسال 99 اجرایی می شود

معاون طرح و برنامه:

سند راهبردی توسعه صنعت پوشاک کشور درسال 99 اجرایی می شود

با حضور معاون طرح و برنامه، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و انجمن‌ها، تشکل‌ها و صاحب‌نظران این بخش سند راهبردی توسعه تولید پوشاک بررسی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این جلسه سعید زرندی، معاون طرح و برنامه گفت: صنعت پوشاک و نساجی از صنایع مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور است.

وی گفت: ایران توان تولید انواع محصولات مرتبط با پوشاک و صادرات آن را دارد، لذا باید یک نقشه راه عملیاتی برای آن مشخص شود.

زرندی افزود: به‌رغم مشکلات که تحریم‌ها برای اقتصاد و صنعت در کشور داشته، اما برای تولید پوشاک فرصت بسیار خوبی را فراهم کرده که باید از آن بهره ببریم.

معاون طرح و برنامه با اشاره به روند طولانی ، نهایی شدن سند راهبردی توسعه صنعت پوشاک گفت: برای موفق شدن یک سند باید یک اجماع کلی در همه ذی‌نفعان ایجاد شود.

زرندی تصریح کرد: البته هر سندی قابل ارتقا و به‌روزرسانی است لذا باید به سمت نهایی و ابلاغ شدن آن حرکت کنیم و در طول اجرا، نواقص آن را برطرف کرد.

معاون طرح و برنامه خاطر نشان کرد: صنعت پوشاک نیاز به یک سند راهبردی و نقشه عملیاتی دارد و به خاطر یک‌سری نواقص جزیی نباید این سند معطل بماند و در این زمینه باید همه تشکل‌ها و انجمن‌ها با یک نگاه تعاملی و سعه‌صدر مسیر نهایی شدن آن را فراهم کنند.

زرندی گفت: امیدواریم با همراهی همه ذی‌نفعان این بخش به زودی شاهد نهایی شدن سند راهبردی صنعت پوشاک باشیم و در سال 99 اجرایی شدن آن را آغاز کنیم.

در این جلسه هر کدام از انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنعتی و صنفی پوشاک ، نظرات خود را در خصوص چگونگی نهایی شدن سند راهبردی ارائه کردند.

در این جلسه مقرر شد، با تداوم این جلسات این سند تا پایان سال نهایی و توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران