پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494221 تاریخ : 1398/09/05-17:50:27
,10028,10034,
سمینار منع شکنجه در بالی با حضور ایران برگزار می‌شود

سمینار منع شکنجه در بالی با حضور ایران برگزار می‌شود

معاون امور بین الملل دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در سیمناری با موضع منع شکنجه در بالی اندونزی شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، این سمینار منطقه ای که در تاریخ 26 تا 28 نوامبر (7-5 آذرماه 1398) در بالی اندونزی برگزار می شود، در زمینه اشتراک گذاری تجربیات و ظرفیت سازی دولت ها در آسیای جنوب شرقی و منطقه آسیا- اقیانوسیه می باشد.

هدف از این سمینار تقویت چارچوب های نهادی و اجرایی جهت اجرای موثر قانون است. میزبان این سمینار دولت اندونزی به عنوان دولت اصلی و بنیان گذار کنوانسیون ابتکارات منع شکنجه است.

این سمینار با همکاری انجمن منع شکنجه برگزار می گردد و فرصتی برای شرکت کنندگان جهت استفاده از رویه های مطلوب یکدیگر و تقویت همکاری ها می باشد.

لازم به ذکر است که معاون امور بین الملل دبیر ستاد حقوق بشر، دکتر سید مجید تفرشی با هدف توسعه همکاری های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر به ویژه در حوزه منع شکنجه در این سمینار حاضر می گردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران