پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467921 تاریخ : 1398/04/19-16:28:02
,15,
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی، شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز شنبه 18 تیرماه 1398 در هتل درویشی مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
محور صحبت های خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
·        گزارش عملکرد استان های خراسان های رضوی ، جنوبی ، شمالی و استان سیستان و بلوچستان
·        گزارش عملکرد عاملین 4 استان
·        گزارش وضعیت سهم بازار  و درآمد 4 استان طی 9 ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه 9 ماهه
·        ارتباط درآمد کل کشور با عملکرد و درآمد شبکه فروش و سهم شبکه فروش در مجموع عملکرد
·        تحلیل تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
·        تحلیل رفتار بازار و رقبا در خصوص پارامترهای تاثیرگذار در درآمد و سودآوری
·        آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت 4 استان 
·        آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
·        اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال 98 
·        ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
·        آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM  کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
·        گزارش وضعیت 4 استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت علیمحمدی (معاونت کسب و کار):
·        تشریح استراتژی کلان شرکت در سال 98 در حوزه های مختلف B2B و B2C
·        تشریح برنامه و بودجه 98
·        تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال 98
·        تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی روش فوق
·        تشریح نحوه قیمت گذاری و تعرفه گذاری جدید
·        تشریح ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال 98 و استراتژی های قیمت گذاری آسیاتک
·        آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
·        تشریح و آموزش جامع سرویس های IDC
·        بررسی حوزه فیبر و بیزنس های مرتبط با فیبر
·        بررسی حوزه تلفن ثابت و بالاخص حوزه تجاری و سازمانی تلفن ثابت
·        بررسی حوزه پهنای باند و وایرلس
·        آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
و در نهایت همایش با پرسش و پاسخ عاملین فروش حاضر در جلسه خاتمه یافت.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران