به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز شنبه 18 تیرماه 1398 در هتل درویشی مشهد برگزار شد.
بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
محور صحبت های خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
· گزارش عملکرد استان های خراسان های رضوی ، جنوبی ، شمالی و استان سیستان و بلوچستان
· گزارش عملکرد عاملین 4 استان
· گزارش وضعیت سهم بازار و درآمد 4 استان طی 9 ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه 9 ماهه
· ارتباط درآمد کل کشور با عملکرد و درآمد شبکه فروش و سهم شبکه فروش در مجموع عملکرد
· تحلیل تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
· تحلیل رفتار بازار و رقبا در خصوص پارامترهای تاثیرگذار در درآمد و سودآوری
· آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت 4 استان
· آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
· اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال 98
· ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
· آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
· گزارش وضعیت 4 استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت علیمحمدی (معاونت کسب و کار):
· تشریح استراتژی کلان شرکت در سال 98 در حوزه های مختلف B2B و B2C
· تشریح برنامه و بودجه 98
· تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال 98
· تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی روش فوق
· تشریح نحوه قیمت گذاری و تعرفه گذاری جدید
· تشریح ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال 98 و استراتژی های قیمت گذاری آسیاتک
· آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
· تشریح و آموزش جامع سرویس های IDC
· بررسی حوزه فیبر و بیزنس های مرتبط با فیبر
· بررسی حوزه تلفن ثابت و بالاخص حوزه تجاری و سازمانی تلفن ثابت
· بررسی حوزه پهنای باند و وایرلس
· آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
و در نهایت همایش با پرسش و پاسخ عاملین فروش حاضر در جلسه خاتمه یافت.