پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463691 تاریخ : 1398/02/10-16:59:03
,15,
سمینار آشنایی با Edge Data Centers برگزار می‌شود

سمینار آشنایی با Edge Data Centers برگزار می‌شود

سمینار آشنایی با Edge Data Centers به همت کمیسیون مراکز داده روز چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ماه در محل دبیرخانه سازمان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، تحولی عظیم، شگرف و انقلابی در صنعت طراحی و ساخت دیتاسنترهاست. نوع طراحی، ساخت، ارایه خدمات و نگرشهای فنی و تخصصی و مدیریتی در Edge Data Centers باعث ایجاد سرگیجه در طراحات دیتاسنترهای سنتی خواهد بود. با این وصف Edge Data Centers در حال ظهور و ارایه سرویس بر اساس سه اصل زمان، خدمت بیشتر و انعطاف‌پذیری هستند. این نیاز با حضور اینترنت چیزها به شدت در حال رشد و توسعه است.

سمینار آشنایی با Edge Data Centers روز چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این سمینار به شرح زیرند:

1- آشنایی با دکترین دیتاسنترها
2- آشنایی با زیست چرخ دیتاسنترها
3- آشنایی با اصول Edge Data Centers
4- آشنایی با تفاوت های Edge Data Centers با دیتاسنترهای سنتی
حاضران در این سمینار ضمن آشنایی با دکترین نگرش پایه و اقلیم پایه ساخت دیتاسنترهای سنتی و زیست چرخ آن آشنا شده و سپس با Edge Data Centers به عنوان جدیدترین دکترین ساخت مراکز داده و تفاوت‌های آن با دیتاسنترهای سنتی را به صورت تفصیلی خواهند شناخت.

اهداف دوره:
حاضران در این سمینار ضمن آشنایی با دکترین نگرش پایه و اقلیم پایه ساخت دیتاسنترهای سنتی و زیست چرخ آن آشنا شده و سپس با Edge Data Centers به عنوان جدیدترین دکترین ساخت مراکز داده و تفاوت‌های آن با دیتاسنتر های سنتی را به صورت تفصیلی خواهند شناخت.

مدت دوره: 2 ساعت (9 تا 11)

مخاطب: فعالان و علاقمندان حوزه

ارایه کننده:
بهرام زاهدی باروق
دکترای فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرکت سبحان سیستم، دانش‌آموخته دانشکده دیتاسنتر شرکت اشنایدر الکتریک، عضو حقوقی کمیسیون‌های مراکز داده، اینترنت اشیا و کلان داده و استاندارد سازمان نظام صنفی ایانه‌ای استان تهران

هزینه دوره:
- 40 هزارتومان برای اعضا
- 70 هزارتومان برای غیراعضا
واریز به شماره کارت 5022297000014832 به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

در صورت تمایل می‌توانید از فرم زیر جهت ثبت نام استفاده کنید.

فرم ثبت نام



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران