پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433250 تاریخ : 1397/09/20-15:52:56
,11,
سفرهای خارجی هواپیمای ای‌تی‌آر ادامه می‌یابد/ ایجاد پروازهای منطقه‌ای این هواپیما از شهرهای مختلف ایران

شرفبافی خبر داد:

سفرهای خارجی هواپیمای ای‌تی‌آر ادامه می‌یابد/ ایجاد پروازهای منطقه‌ای این هواپیما از شهرهای مختلف ایران

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز پروازهای خارجی هواپیماهای ای‌تی‌آر این شرکت هواپیمایی از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد باکو گفت: برای انجام پروازهای منطقه‌ای از سایر شهرها نیز برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با اشاره به نخستین پرواز خارجی هواپیمایATR72-600  این شرکت هواپیمایی گفت: به طور کلی برای پروازهای هواپیمای ای‌تی‌آر، نام پروازهای منطقه‌ای در نظر گرفته شده است. بنابراین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری پرواز این هواپیما به مقصد کشورهایی که در منطقه ایران هستند، یعنی کشورهای همسایه یا کشورهایی که 600 کیلومتر با مرز ایران فاصله دارند، برنامه دارد.

وی ادامه داد: سفرهای پر ترددی را شناسایی کردیم و بعد از برنامه زمستانی پروازها، برنامه مفصلی برای راه‌اندازی پروازهای خارجی هواپیمای ای‌تی‌آر داریم.

شرفبافی با اشاره به برقراری پرواز افتتاحیه هواپیمای ای‌تی‌آر به مقصد باکو گفت: خوشبختانه همکاری و همراهی کامل تیم شهر فرودگاهی را تجربه کردیم و واتر سالوت زیبایی نیز انجام شد. سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که اجازه پرواز اولیه را از فرودگاه مهرآباد را صادر کردند نیز همکاری کامل داشتند.

وی افزود: این پروازها ادامه پیدا خواهد کرد و دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها پرواز باکو با هواپیمای ATR72-600 انجام خواهد شد.

شرفبافی درباره پرواز خارجی این هواپیما از سایر فرودگاه‌های کشور نیز گفت: از شهرهای دیگر  از جمله بندرعباس نیز برای پروازهای منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با رد این ادعا که پرواز خارجی هواپیمای ای‌تی‌آر صرفه اقتصادی ندارد، افزود: هرجا که بتوانیم جذب بازار داشته باشیم، از هواپیمای ای‌تی‌آر استفاده می‌کنیم. فراموش نشود که پرواز تولوز به ایران از طریق طریق فرودگاه ارومیه انجام شده و این نشان می‌دهد این هواپیما چندان هم کوتاه‌برد نیست.

گفتنی است اولین پرواز خارجی هواپیمای ATR72-600 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، دوشنبه هفته گذشته از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به مقصد باکو انجام شد. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی 13 فروند هواپیمای ای‌تی‌آر در اختیار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران