پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508757 تاریخ : 1398/12/11-16:15:06
,2,
سرویس‌های ویژه دارندگان مسکن‌کارت اپلیکیشن «پرنا»

سرویس‌های ویژه دارندگان مسکن‌کارت اپلیکیشن «پرنا»

اپلیکیشن پرداخت تلفن همراه بانک مسکن موسوم به «پرنا» علاوه بر سرویس‌های عمومی وپرکاربرد،دارای چندسرویس ویژه دارندگان مسکن‌کارت وتسهیلات‌گیرندگان ازاین بانک است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، اپلیکیشن پرداخت همراه شرکت ناواکو که از شرکت‌های زیرمجموعه بانک مسکن است، با نام تجاری «پرنا» به عنوان یک برنامه کاربردی دارای سرویس‌های پرداختی روزمره و منحصر به فرد در راستای تسهیل رفع نیازهای مردم در زمینه پرداخت‌های بدون حضور کارت بانکی، طبق قوانین بانک مرکزی و زیر نظر شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) با همکاری بانک مسکن منتشر شده و روی تمام تلفن‌های همراه قابل نصب است.

در این نرم‌افزار علاوه بر سرویس‌های عمومی و متعارف، سرویس‌های انحصاری نیز به کاربران ارائه شده است. از سرویس‌های عمومی و پرمصرفی که پرنا در اختیار کاربران قرار داده است، می‌توان به پرداخت قبوض خدماتی (با توانایی استعلام تمام قبوض آب و برق و گاز)، خرید شارژ و پرداخت قبوض تلفن همراه وثابت، استعلام و پرداخت عوارض بزرگراهی، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک خودرو در شهر تهران، خرید انواع بیمه‌نامه (شخص ثالث، بدنه، مسافرتی، منازل مسکونی، کالای دیجیتال و غیره)، رزرو هتل و خرید بلیط اتوبوس و هواپیما و نیز کمک به برخی موسسات نیکوکاری و مردمی معتبر اشاره کرد.

در کنار این موارد، پرنا دارای سرویس‌های منحصر به فردی برای آن‌دسته از مشتریان شبکه بانکی است که در بانک مسکن نیز حساب دارند و یا در زمره تسهیلات‌گیرندگان این بانک هستند.

یکی از این سرویس‌ها، « استعلام صورت وضعیت اقساط بانک مسکن» است.کاربران پرنا می‌توانند با استفاده از شماره کارت قسط بانک مسکن خود از تمام جزئیات و صورت وضعیت قسط خود مطلع شوند. امکان دیگر «پرداخت اقساط بانک مسکن» است؛ به این ترتیب کاربران پرنا می‌توانند با استفاده از تمام کارت‌های عضو شتاب نسبت به پرداخت اقساط انواع تسهیلات بانک مسکن اقدام کنند.

از دیگر سرویس‌های انحصاری پرنا نسبت به سایر اپلیکیشن‌های پرداخت تلفن همراه، خرید و شارژ برچسب الکترونیک عوارضی (ETC) است. تمام مشتریان می‌توانند با استفاده از پرنا اقدام به خرید برچسب الکترونیک عوارض کرده و یا در صورت داشتن برچسب می‌توانند از طریق شماره سریال آن یا پلاک خودروی خود اقدام به مشاهده موجودی و شارژ برچسب متناسب با نیاز خود کنند.

برچسب‌های مذکور که در حال حاضر در تمام آزادراه‌های مجهز به سیستم پرداخت الکترونیک قابل استفاده است و می‌توان بدون توقف در عوارضی و با تکیه بر سیستم پرداخت خودکار آنها، از خط عبوری مخصوص پرداخت‌کنندگان الکترونیک عوارض عبور کرد.

سرویس پرکاربرد دیگری که پرنا در اختیار کاربران دارای حساب بانک مسکن قرار داده، «کارت به کارت از مبدا بانک مسکن به تمام کارت های عضو شتاب» است. البته در آینده نزدیک این سرویس از مبدا تمام کارت‌های عضو شتاب اضافه خواهد شد.

کاربران تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید می‌توانند این نرم‌افزار را از طریق «گوگل پلی» نصب کنند. همچنین پرنا تنها نرم‌افزار پرداختی است که در حال حاضر با وجود شرایط تحریم، امکان نصب مستقیم آن از طریق «اپ استور» شرکت اپل برای گوشی‌های تلفن همراه دارای سیستم عامل «IOS» وجود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران