پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281571 تاریخ : 1396/04/24-08:48:59
,16,20,
سرمایه، گنجشک ترسو است/ لزوم توجه به آرامش داخلی

رئیس اتاق ایران:

سرمایه، گنجشک ترسو است/ لزوم توجه به آرامش داخلی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: سرمایه همچون یک گنجشک ترسو است که با کوچک ترین صدا و احساس ناامنی می پرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، غلامحسین شافعی درباره پیامدهای تخریب دولت روحانی و آثار بین المللی آن افزود: در شرایط متلاطم کنونی، بیش از هر چیز به آرامش در جامعه مورد نیاز است و هیچ چیز به اندازه آرامش نمی تواند در مسائل اقتصادی تاثیرگذار باشد.

به گفته وی، این موضوع می تواند در فرآیند اعتمادسازی سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسیار اثرگذار باشد.
این مسوول تصریح کرد: کشور به سرمایه گذاری نیاز دارد و احساس امنیت و آرامش برای سرمایه گذاران خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی یادآوری کرد: ایران اسلامی از نظر نظامی و انتظامی وضعیت مناسبی دارد اما برخی بگو مگوهای داخلی ممکن است به تنش انجامیده و اثرگذاری سوء داشته باشد.
شافعی تاکید کرد نظر هر کس قابل احترام است، حتی انتقاد سازنده ثواب دارد اما باید درباره نوع ادبیاتی که به کار گرفته می شود، دقت کرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اضافه کرد: موضوعی که در روزها و هفته های گذشته در جامعه شاهد بودیم با تذکر بموقع رهبر معظم انقلاب و نصایح ایشان در حال رفع شدن است و امید زیادی داریم هر چه سریعتر از این فضا خارج شویم و با یک اتحاد در جهت اهداف متعالی کشور حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: به یقین آنانی که به هر اقدام ناروا و هتک حرمت افراد دیگر دست زده اند به نهادهای رسمی کشور وابسته نیستند و خودسرانه یا با اطلاعات کم آن را انجام داده اند؛ هرچند دخالت بزرگان کشور می تواند هدایت این افراد را نیز به دنبال داشته باشد. 
 در راهپیمایی روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق با انتقاد بسیاری از مسوولان، گروه های سیاسی و مردمی روبرو شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران