پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465982 تاریخ : 1398/03/19-17:37:19
,11,
سرمایه گذاری در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی یک فرصت برد - برد است

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت:

سرمایه گذاری در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی یک فرصت برد - برد است

دیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: استفاده از ظرفیتهای ماده 12 قانون رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در توسعه صنعت حمل ونقل ریلی یک فرصت برد - برد است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن دلاویز در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی افزود: هرچه در صنعت حمل و نقل ریلی کشور سرمایه گذاری شود ما از آن استقبال می کنیم.

وی تاکید کرد: هر سال به طور متوسط معادل 39 میلیون بشکه نفت انرژی در مصارف خانگی استفاده می شود و هرچه مصرف کشور در این زمینه کاهش یابد به نفع ما است.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل کشور سالیانه به طور متوسط معادل 320 میلیون بشکه نفت انرژی به مصرف می رسد که به هر میزانی کمتر شود به نفع اقتصاد ملی است.

وی بر ضرورت سرمایه گذاری بیشتر در حوزه ریلی کشور تاکید کرد و گفت: صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری در این بخش است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران