پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509297 تاریخ : 1398/12/19-17:51:01
,15,
سرعت انطباق با نیازهای مشتری از کلیدی ترین شاخص های کیفیت است

عضو هیئت مدیره:

سرعت انطباق با نیازهای مشتری از کلیدی ترین شاخص های کیفیت است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: سرعت انطباق با نیازهای مشتری از کلیدی ترین شاخص های کیفیت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا قادری با اشاره به اینکه انعطاف پذیری و در دسترس بودن از دیگر شاخص های کلیدی کیفیت به شمار می آید، افزود: گستردگی و تنوع خدمات و انتظارات مشتریان از ویژگی های اصلی کسب و کارهای پلتفرمی است که مفهوم جدیدی از کیفیت را در دنیای پیش روبازتعریف می کند.

وی تصریح کرد: در ارائه خدمات نوین با رویکرد پلتفرمی نظیر خدماتی که در سکوی تجارت الکترونیک پست تعریف شده است، این مشتریان هستند که با استفاده از امکانات سکو، به ارائه و دریافت خدمات می پردازند.

به گفته او، کیفیت ارائه خدمات، متاثر از عملکرد شرکت ملی پست و ارائه دهندگان خدمت در سکو خواهد بود. این امر نظارت و کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در سکو از طرف های سوم ( کسب و کارهایی که در بستر پست، خدمات ارائه می دهند) را برای شرکت ملی پست ضروری می سازد چرا که مشتری نهایی همزمان خدمات و محصولات طرف سوم ارائه کننده و شرکت ملّی پست را تجربه می کند.

قادری افزود: تدوین قواعد و تعیین استانداردهای روشن برای ارائه ی خدمات در سکوی تجارت الکترونیک پست و پایش و کنترل مستمر آنها از ضروری ترین اقداماتی است که شرکت ملّی پست باید برای ارتقای کیفیت خدمات در کسب و کار پلتفرمی خود انجام دهد.

عضو هیئت مدیره ادامه داد: با هر تعریفی که از موضوع کیفیت داشته باشیم، جنبه ی مشتری و سطح انتظار او از خدمات، کاملاً پررنگ است.

مدیریت و کنترل کیفیت در کسب و کارهای خطی سنتی قواعد و روش های روشنی دارد که شرکت ملی پست در ارائه خدمات جابجایی خود، اهتمام ویژه ای در آن داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 418
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران