به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا قادری با اشاره به اینکه انعطاف پذیری و در دسترس بودن از دیگر شاخص های کلیدی کیفیت به شمار می آید، افزود: گستردگی و تنوع خدمات و انتظارات مشتریان از ویژگی های اصلی کسب و کارهای پلتفرمی است که مفهوم جدیدی از کیفیت را در دنیای پیش روبازتعریف می کند.
وی تصریح کرد: در ارائه خدمات نوین با رویکرد پلتفرمی نظیر خدماتی که در سکوی تجارت الکترونیک پست تعریف شده است، این مشتریان هستند که با استفاده از امکانات سکو، به ارائه و دریافت خدمات می پردازند.
به گفته او، کیفیت ارائه خدمات، متاثر از عملکرد شرکت ملی پست و ارائه دهندگان خدمت در سکو خواهد بود. این امر نظارت و کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در سکو از طرف های سوم ( کسب و کارهایی که در بستر پست، خدمات ارائه می دهند) را برای شرکت ملی پست ضروری می سازد چرا که مشتری نهایی همزمان خدمات و محصولات طرف سوم ارائه کننده و شرکت ملّی پست را تجربه می کند.
قادری افزود: تدوین قواعد و تعیین استانداردهای روشن برای ارائه ی خدمات در سکوی تجارت الکترونیک پست و پایش و کنترل مستمر آنها از ضروری ترین اقداماتی است که شرکت ملّی پست باید برای ارتقای کیفیت خدمات در کسب و کار پلتفرمی خود انجام دهد.
عضو هیئت مدیره ادامه داد: با هر تعریفی که از موضوع کیفیت داشته باشیم، جنبه ی مشتری و سطح انتظار او از خدمات، کاملاً پررنگ است.
مدیریت و کنترل کیفیت در کسب و کارهای خطی سنتی قواعد و روش های روشنی دارد که شرکت ملی پست در ارائه خدمات جابجایی خود، اهتمام ویژه ای در آن داشته است.